Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dingo #22434:
Načo by tam bolo? Aby podaktorí spoluobčania, ktorých radšej nebudem definovať mali ešte ľahšiu možnosť cestovať načierno?
Stretnem na L15 ešte niekedy kĺbové vozidlo? (Už dlllho som tam žiadne nevidel)
Na webe mesta Nitra som nasiel prieskum verejnejmienky k MHD:

https://www.nitra.sk/zobraz/obsah/30914

Uvidime co z toho bude.
Reakcia na: LUK #22430:
Nie je to celkom tak. Zachovaná bude, ale v inej forme. V každom prípade to bude časovo dlhšia trasa ako pôvodne. Vyzerať to bude približne takto (tá kresba je len približne).
Reakcia na: Peterzm #22428:
prepojka z Dolnohorskej na cestu I/64 prestane existovať
Reakcia na: Peterzm #22428:
Aspoň dúfam, že nie.
Reakcia na: Ričard #22425:
2ka už nebude zachádzať do Dražoviec, ani po otvorení novej cesty?
Reakcia na: Leona #22424:
Do priemyselného parku potrebujú chodiť ľudia aj v inom čase, ako 6/14/22, ako sa tam majú dostať?
Reakcia na: Ričard #22425:
Vzhľadom na podvečernú sobotnú nepozornosť som si zo sedemstĺpcového kalendára spravil deväťstĺpcový... z 586 spojov do Priemyselného parku zachádza spojov 296 – približne 51%.
Reakcia na: Leona #22424:
Dobrý večer,

počas bežného týždňa je na linke 4 vykonávaných 586 spojov, z toho 356, čiže asi 61%, zachádza do Priemyselného parku. Naftové autobusy síce benzín nespotrebúvajú, ale pripomienky k spotrebe paliva a jazdnej dobe sú relevantné. Okrem toho by sa vynechaním Priemyselného parku ušetrili kilometre, ktorých mesto tiež ročne zaplatí iba obmedzený počet a mohli by sa využiť na potrebnejších miestach, osobne by som rád videl pravidelnejšiu obsluhu Čermáňa skrátenou verziou linky 2, ako to bolo do septembra minulého roka – východná časť Klokočiny a Čermáň by sa tak dočkali spojenia s centrom mesta v 20-minútových intervaloch, namiesto doterajších 20/40-minútových.

V prvom rade by som vám ale chcel pripomenúť, že aktuálny cestovný poriadok linky 4 je akési „dočasné riešenie“. Momentálna situácia prevádzky komunikácii v oblasti Dolných Honov má za následok to, že, ako vy hovoríte, až zbytočne veľa spojov premáva cez Priemyselný park. Po skolaudovaní novovybudovanej cestnej komunikácie, na ktorej sa nachádza zatiaľ neobsluhovaná zastávka ‘Priemysel. park, nadjazd’ budú všetky doterajšie spoje, ktoré obsluhovali zastávku ‘Rázc. Priemysel. park’ presmerované tadiaľ, čím sa čiastočne pokryje obsluha ulice Dolné Hony, a spolu s nimi (snáď) aj vybrané spoje, ktoré aktuálne premávajú priamo cez Priemyselný park a nie sú tam relevantné. V čase prelomov pracovných zmien vo firmách budú spoje linky 4 premávať cez Priemyselný park tak, ako dnes.

Ak by ste chceli vašu pripomienku poslať priamo dopravcovi, odporúčam vám obrátiť sa na koordinátora MHD v Nitre prostredníctvom e-mailovej adresy ‘vladimir.simko@arriva.sk’.
Dobrý deň,
prosím Vás o informáciu, prečo takmer každá 4-ka zachádza do Priemyselného parku, aj keď tam nik nenastupuje ani nevystupuje. Ide tu nielen o zbytočnú spotrebu benzínu, ale aj času cestujúcich. Výnimkou by mali byť iba spoje v potrebnom čase.
Reakcia na: henko151 #22422:
Dnes pred ôsmou 543EZ skončil na Mikovíniho a 126GZ na Čajkovského, inak som nezbadal väčšie hrôzy. Meškali asi všetci, bo skoro všade boli vypnuté križovatky, takže boli zápchy. Ale koľko som počul, nevypravené spoje nespomínal nikto.
V čom je to kúzlo že túto zimu sa zatiaľ darí držať MHD bez väčších výpadkov? Lebo keď to porovnám s BA, tak tento rok v Nitre sa darí udržiavať kritické úsek aspoň ako tak zjazdné.
Reakcia na: Ričard #22419:
Si to včera troška prehnal v krčme, však? Inak si neviem vysvetliť tvoj nočný "objav"...
Reakcia na: Peterzm #22418:
Iste, logiku má naozaj každý jeden spoj. Hrôzostrašne to začína pôsobiť až po zistení, že jeden variant sa v priemere vykonáva dvakrát. 😁
Reakcia na: Ričard #22417:
Tak to zachadzanie k cintorínu má svoj význam len v určitých časoch, no a pokiaľ viem, tak konečná Centrum je kvôli zákonnej prestávke vodiča (samozrejme tiež kvôli tomu, že na Čermáň chodí aj cez špičku len raz za hodinu, zatiaľčo na Zobor dvakrát a ešte sa aj potrebuje koordinovať s 25kou, aby tam bol rozumný interval.
V kancelárii koordinátora MHD asi býva často nuda, však? NEUVERITEĽNÝ počet variácií linky 26 tomu jednoznačne nasvedčuje...

1. Celé kolo (Nový cintorín len smer mesto)
2. Celé kolo (Nový cintorín len smer z mesta)
3. Celé kolo (Nový cintorín obomi smermi)
4. Haška po Centrum cez Zobor (cez Nový cintorín)
5. Haška po Centrum cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
6. Haška len po Centrum (cez Nový cintorín)
7. Haška len po Centrum (vynecháva Nový cintorín)
8. SEC po Centrum cez Zobor (cez Nový cintorín)
9. SEC po Centrum cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
10. Palárikova po Centrum
11. Palárikova po Haška (cez Nový cintorín)
12. Palárikova po Haška (cez Golianovu a Nový cintorín)
13. Palárikova po Haška (vynecháva Nový cintorín)
14. Palárikova po SEC (cez Nový cintorín)
15. Palárikova po SEC (vynecháva Nový cintorín)
16. Palárikova len po Centrum
17. Centrum po Haška (cez Nový cintorín)
18. výjazdový spoj zo Štúrovej po Haška cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
19. výjazdový spoj zo Štúrovej po Centrum cez Zobor

„Ale čo, veď im urobím na dispečingu trochu chaosu... nech sa len zapotia.“
Reakcia na: Ričard #22415:
Obzvlášť pri automatoch radí ten automat, však?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.