A mam este jeden napad ako mozno motivovat,aby vodici-davali prednost busu MHD v jazde.Co tak nalepky umiestnene na zadnom skle busu,s textom DAJ PREDNOST V JAZDE!!!Ved pokial mate nato aby ste info a ine oznamy vylepovali,tak snad by to nemalo pre Vas prilis drahe?!Funguje to tak napr.:v Blave?
Preco klbovy autobus typu CONECTO Mercedes-Benz O 345 G nema vo vnutri oznamovac zastavok?Viem,ze transparenty,kt. tam su,nie su R&G Mielec,ale vydavac listkov-ten je predsa od R&G Mielec?
S vykurovanim autobusu rano je to najlepsie v novych busoch.No ost.busy-to je rano max.hroza.Ale mam napad ako to zlepsit.O tom hovori aj inteligencia muza-....muz ide skor z domu,aby ocistil a zohrial auto,aby zena sa mohla v klude a obliect a nastupit do pohodl. a tepl.miesta......Skuste toto premietnut do pozicie SAD-cestujuci.Cize autobusari by mali vyjst z garaze skor, aby bolo nachystane.A nie,presne nacas-a potom sa vyhovara-...nemoze byt zohriaty,lebo len vysiel z garaze.....Inac mimochodom bus s rekl.LIFE-ten je max.ladovy,o com som sa presvedcil,ked som nan isiel o 7.35!!!!Co nechapem ako po takmer 3 h jazdy moze by ladovy!!!A aj vodic bol naobliekany.Pripadlo mi to,ze mal pokazene kurenie??? ?
Myslím, že sme sa nerozumeli. Nie žeby s tým niekto nevedel pracovať, skôr ide o to, že to nejako v zhone uletelo s tou platnosťou ako je. Iste, mal by tam byť dátum správny, ale teraz je najpodstatnejšie to, že cestujúci má platný CP.
Re #1427 Papyr: Presne tak. Každá časť mesta musí mať dodržaný aspoň nejaký jednotne stanovený minimálny rozsah dopravy, pod ktorý doprava nesmie klesnúť (v NR podmienkach uvažujem s 60 min. intervalom). Ak to nejaký predstaviteľ mesta nechápe, potom nechápe zmysel a podstatu celej verejnej dopravy.
"Dohodli sme sa, že Mesto Nitra akceptuje za prvý polrok tohto roka stratu na úrovni 25 miliónov korún pri súčasných podmienkach organizácie dopravy," uviedol Vítek. SAD však musí predložiť návrh na zmenu organizácie dopravy v druhom polroku. "Ak to neurobia, budeme sa musieť zamýšľať, ako budeme hromadnú dopravu riešiť v budúcnosti."
Cize ked tomu spravne rozumiem, mesto Presov bez mihnutia oka a bez reptania vyda DPMP dotaciu vo vyske 75 milionov Sk na rok, zatialco mesto Nitra je poburene, ze svojmu dopravcovi musi vykryt stratu 25 mil. za polrok (cize podla pomeru 50 mil. Sk na rok.) a chce ho prinutit jazdit este za menej.
"Podľa jeho slov je bežné, keď v málo frekventovanom čase jazdia po Nitre na určitých linkách takmer prázdne autobusy MHD."
A podla mojich slov je to aj spravne. Ponuka MHD by nemala klesnut pod istu hranicnu hodnotu (dajme domu pod 1 spoj/h), aj ked je v tom case dna a v tom mieste MHD poloprazdna. Ked ponuka klesne pod tuto hodnotu, vyuzivanost MHD bude klesat este podstatne rychlejsie a vyvola sa retazova reakcia - prazdne spoje -> rusenie spojov -> neatraktivnost MHD -> presun cestujucich do osobnych aut -> prazdne spoje... a skonci to tak, ze sa bude jazdit iba v PD spickach a par spojov v sedle a S+N, nanajvys vsak do 18.30-19.00, pretoze v inu dobu uz si MHD na seba nezarobi. Cim sa nastartuje proces likvidacie hromadnej dopravy podla vzoru PKP.
Ale to pani radni nevedia, oni vidia len to, ze musia platit... akoby inde platili menej.
Na linke č. 15 sa nemenilo nič. V poslednej verzii cestovných poriadkov nám však "uleteli" poznámky k odchodom a cestujúci tak nemohli zistiť, ktorý spoj zachádza a ktorý nezachádza k novému cintorínu. Toto sme napravili, no softvér na tvorbu CP bol nastavený tak, že pri novom vystavení CP tam hodil dátum 1.1.2005. Nuž, nič nie je dokonalé...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír