Nazdááár hošani.Tak som sa zastavil,pozeram dotácie vás bolia.Ja sa na to kaslem,a ani vy s tým nepohnete,na to treba asi výmenu mozgov v mestskej rade.
Precital som si clanok o prerozdeleni financii na dopravu. A je to smutok!!! To sme vsetci taki sprosti ako ti ludia co to pripravovali a odhlasovali? Boze! Nemam slov.
Precital som si clanok o prerozdeleni financiinadopravu. A je tosmutok!!! To sme vsetci taki sprosti ako ti ludia co to pripravovali a odhlasovali? Boze! Nemam slov.
Je to tak! EZCK nie su vobec prinosom. Iba sa niekto na tom pekne nabalil. Predtym vyslo cestovne 2 - 3 x menej ako teraz. Ked som vtedy chodil autobusmi 4 -6 x za den(pracovny), teraz je to 2 - 4x denne ,co je o polovicu menej ale cestovne ma stoji paradoxne 2 x viac. Dava to zmysel? Pre tych co chodia prvadelne s MAD urcite nie a ten kto chodi iba obcas, ten si kartu nezaobstara.. Asi si dam dokopy bicykel alebo sa hecnem a zozeniem si staru skodovicu. Co ine studentovi ostava, ze.
Rozumiem tomu ze nitrianska MHD-cka nedostala dotacie a preto je na tom zle, tomu rozumiem v pohode. Lenze si spominal aj taku vec ak zisky od cestujucich. A teraz by som sa ta chcel opytat, preco si myslis ze su tie zisky male alebo nedostacujuce. Ja si osobne myslim ze to prameni z nie dobre rozvrhnuteho cestovneho poriadku. Tie odcitavacie stroje EZCK mali "vraj" ratat aj hustotu a cas kedy je kde najviac cestujucich apodla toho sa mal "vraj" upravit cestovny poriadok. No nekonalo sa tak, len co sa porusili spoje aby sa usetrilo. Takze bud to tie stroje nedokazu alebo sa na to niekto vyflakol. Ja sa stavim ze keby sa prerobila struktura jazd podla toho odkial, kam a kolko cestujucich potrebuje ist, urcite by to prinieslo vacsie zisky. A mozno sa mylim. Viem ze pracovat v akomkolvek sektore sluziacemu verejnosti je tazko, lebo nikdy sa neda vyhoviet vsetkym, ale treba sa o to pokusit. A zo skusenosti aku mam za cely moj doterajsi zivot v Nitre usudzujem, ze sa tu povacsinou nik nestara o nic. Cest vynimkam. Zdar ?
tym Mercedesovskym motorom som si nie uplne isty - info je len zo stranky vyrobcu. Ak mi niekto doda viac technickych udajov, rad ich do popisov doplnim, ale zatial ich nemam k dispozicii.....
Zaujimave - prave som si pozeral technicke popisy autobusov v NR a zistil som ze klbova Karosa hoci ma uz par rokov ma stale vykonnejsi motor ako novy klbovy mercedes (190 oproti 185kW). Uvital by som vsak este viac technickych udajov o nasich autobusoch - nech vieme na com sa vozime. Kollko valcove motory/objem/tecnicke parametre-vykon,kroutak,prevodovka,vybava(klima,ABS,ASR?) atd.. . Zatial bol moj hlad po udajoch na nejaky cas uspokojeny. Este 1 otazocka: Nevie niekto coze to tam v dlhej Karose pri odbocovani syci? Nebodaj nejaka hydraulika..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.