Reakcia na: S499.1023 #23604:
Message understood.Poznáš ma, a vieš, že som ten posledný, kto by rozvoju MHD bránil. Lenže mimo tejto fanúšikovskej stránky existuje aj iný svet, reálny svet, v ktorom odlišne naladení vplyvní ľudia striehnu na každý menej využitý spoj, aby mohli na 5 minút politicky zasvietiť s tvrdením, že sa jazdí zbytočne veľa.
Proti vozbe na nočné vlaky principiálne nie som, verím, že ak by sme to robili dostatočne dlho, napokon by sa to uchytilo. Len to nepokladám za prioritu, zvlášť keď mám v zásobníku "iks" iných zlepšení, ktoré by sa uchytili hneď, len na ne nemáme voľné km.
Harzik17
Zhrnuli ste to v celku dobre.
Vlak od Topoľčian podľa môjho názoru nevezie toľko cestujúcich, aby mal potrebu prípoja na MHD.
Celkovo je možné nočnú MHD riešiť jednoduhšie asi takto:
Súčasný spoj Linky 19 o 22:59 z Janíkoviec viesť na Žel. Stanicu. Príchod 23:20 prečíslovanie odchod smer Kmeťova ako Linka 24, následný presun na odstavenie. Nepočítal som pracovné časy vodiča na tento výkon či by to vyšlo aj po tejto stránke, kompetentný ich ale vedia.
Autobus, ktorý dnes robí Linku 24 nechať premávať ako Linku 14 smer Gorazdova o 23:18. Následne vykonať o 23:34 spoj Linky 30. Príchod Kmeťova 23:55. Prečíslovanie na Linku 2 cez Čermáň na žel. stanicu. Následne vykonať spoj Linky 14 o 00:10 smer Gorazdova.
Trasa dlhá, ale zmysluplná. Týmito spojmi by sme vedeli kompenzovať aj rozvoz zamestnancov o 23:45. Zabezpečiť spojenie Mostná - Klokočina aj spojenia od vlakov.
Pri rannej doprave jednoznačne treba vedieť počet pravidelných cestujúcich. Autobusy by jazdili hlavne pre nich. Nepravidelný cestujúci si môžu objednať aj Taxi, raz za čas je to zvládnuteľné aj finančne.
Ďakujem Patrik_O za Vašu prezentáciu.