Reply on: tbus #58938:
Orafaný lak pre Strausberg... ? Igorkovi sa to páčilo,tak striekli pár vozov,samozrejme to malo v kvalite ďaleko od toho,čo robila Renojava pre germáncov ? Skrátka hovadiny sa furt vymýšľali a vymýšľať budú,busy a trolíky sme mali už takmer zjednotené a prásk,zase cirkus v lakoch.Pochybujem,že toto nové "čudo" vydrží,zachvíľu zistia,že je to príliš finančne náročné a prácne a "bude po ptákách". ?
TA
nástup:
1. zadný označovač nereagoval na priloženie BČK vôbec, pričom sa tváril, že je v prevádzke
2. po presune k strednému označovaču som si zakúpil CL; následne si chcel kúpiť CL ďalší cestujúci, jemu však označovač po priložení BČK oznámil neplatnú BČK (samozrejme, mal ju platnú), tak sa cestujúci presunul k prednému označovaču, kde si zakúpil CL
výstup:
1. cestujúci predo mnou si chcel optimalizovať CL, avšak stredný označovač mu vyhlásil neplatnú operáciu, preto sa presunul k zadnému označovaču, kde rovnako nepochodil
2. medzitým som si chcel optimalizovať CL pri strednom označovači ja, no taktiež som nepochodil, tak som šiel k prednému označovaču, kde sa to aj mne aj pánovi z bodu 1 podarilo
3. následne ďalší cestujúci prikladal BČK k strednému označovaču a čuduj sa svetu, zrazu žiadna chyba
4. po výstupe som zhliadol, ako predný označovač zahlásil pánovi nejakú chybu – vzhľadom na ostré pípanie predpokladám, že išlo o neplatnú operáciu
Takže zhrňme si to: ktorý označovač pre BČK fungoval 100-percentne? Žiadny. Ešte malá poznámka k strednému označovaču len pre papierové CL: netlačí, no usmieva sa na nás zelenou farbou.
Dá sa to nejako logicky vysvetliť