Reply on: tbus #58931:
v tej službe /23011/ je to najlepšie, že celý čas stíhaš prísť na stanicu tak, že stíhaš odchod načas /okrem rannej špičky 7:27 - 7:30/, ale presne posledný príchod na stanicu /13:27/, sú furt pri steelke kolóny a práve vtedy je ešte aj na stanici striedanie...čiže meškanie okolo 5 minút, pritom 3 minúty na otočku aj so striedaním...to ti nepomôže fakt ani vyložiť ľudí na nástupišti 
TA
nástup:
1. zadný označovač nereagoval na priloženie BČK vôbec, pričom sa tváril, že je v prevádzke
2. po presune k strednému označovaču som si zakúpil CL; následne si chcel kúpiť CL ďalší cestujúci, jemu však označovač po priložení BČK oznámil neplatnú BČK (samozrejme, mal ju platnú), tak sa cestujúci presunul k prednému označovaču, kde si zakúpil CL
výstup:
1. cestujúci predo mnou si chcel optimalizovať CL, avšak stredný označovač mu vyhlásil neplatnú operáciu, preto sa presunul k zadnému označovaču, kde rovnako nepochodil
2. medzitým som si chcel optimalizovať CL pri strednom označovači ja, no taktiež som nepochodil, tak som šiel k prednému označovaču, kde sa to aj mne aj pánovi z bodu 1 podarilo
3. následne ďalší cestujúci prikladal BČK k strednému označovaču a čuduj sa svetu, zrazu žiadna chyba
4. po výstupe som zhliadol, ako predný označovač zahlásil pánovi nejakú chybu – vzhľadom na ostré pípanie predpokladám, že išlo o neplatnú operáciu
Takže zhrňme si to: ktorý označovač pre BČK fungoval 100-percentne? Žiadny. Ešte malá poznámka k strednému označovaču len pre papierové CL: netlačí, no usmieva sa na nás zelenou farbou.
Dá sa to nejako logicky vysvetliť