Reply on: matway #58722:
tokijské metro nie sme, ale nadbeh tu nemá čo robiť. Chronometráže sa robia priemerné, nakoľko máme vodičov rýchlych (tí by sa mali kontrolovať) a pomalých (hu, čo s tými?).Re #58740 redburger: najlepšie je nemačkať tesne pred zastávkou, ale už po zahlásení nasledujúcej zastávky. Vtedy je dosť času, ak by tlačidlo nefungovalo (ó áno, aj to sa môže stať) si rýchlo nájsť funkčné a vyhnúť sa tak stresu, že čo ak nezastaví...
Re #58753 Furčan: to rovno zrušme cestovné poriadky... cestovný poriadok je cestovným poriadkom, pretože to nie je cestovný bordel... niekto to volá aj odchodovník, nakoľko hovorí o tom, kedy má vozidlo zo zastávky odchod... ak to má byť +-3 min. tak je to jedno, dajme vodičom vozidlá a nezaťažujme ich nejakými CP, však nejak to odjazdia, nie?
Re #58759 TA: kontroly sú a niektoré vyzerajú až hrôzostrašne... na smiech je potom argument vodičov L10, že sú zlé CP, že meškajú, keď 4 z 6 idú v nadbehu +2
Re #58768 matway: vieš, že chronometráže sa vyhodnocujú z palubákov a robia na sekundy... ak sú zastávky príliš blízko seba, aby sa nemuselo stáť a vetrať, sú v jednej minúte a rozdiel sa potom dopočíta medzi nasledujúce zastávky... Napíš mi, ktoré linky majú medzi tými istými zastávkami rozdielne časy... zjednocovala sa chronometráž, tak by som to rád vedel... EMtest nie je presný? to je na základe čoho? vozidlá s funkčnou GPS majú čas synchronizovaný z družice, čiže vo všetkých vozidlách DPMK máme rovnaký presný čas...
Re #58802 snopy10: nie je pravda, a veľa z nich to môže povedať...
Re #58808 mateus17: ja to bežne robím, problém je aj v cestujúcich, ktorí sa tvária, že ich sa nikdy nič netýka...
gabo5607