Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Kurnik! Prečo chceš rušiť električku a nahradiť ju posilnenými autobusmi?! Takých je vo vedení DP už dosť!! Čo to je za logiku? Klasické dopravácke pravidlo vraví, že využívam elektrickú trakciu, kde sa len dá (a kde už je zavedená!). Čo tak naopak obmedziť L12 a nalákať ľudí späť na 4ku...
Meno (nick) autora: franz kafka
Číslo príspevku: 5755
Text príspevku:
Horen Sie bitte, ospravedlnte moju slovencynu, ale skusim to aj tak . ... prosim Vas na ktorej kolaji bude stat ten vagon? nie, ja sa len preto pytam, lebo ma taha na pravu stranu a tak by som chel vediet z ktorej strany Hlavnej sa mam vybrat smerom k tomu vagonu elektricky. Za kladne vybavenie mojej ziadosti vopred dakujem.
Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5754
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Nesúhlasím. Lepšie riešenie by bolo predĺžiť električkovú trať až k Podnikateľskej ul. v dĺžke cca 850 metrov a zriadením dvoch zastávok Hečkova a Pri pošte. Autobusovú linku realizovať jedinou službou len ako napájač v trase Barčianska - Abovská - Hečkova, so štyroma zastávkami a prestupným uzlom na zastávke Hečkova.
Ak by trať z finančných dôvodov nešlo postaviť, tak napájačová autobusová linka by premávala o jednu zastávku ďalej, k súčasnej konečnej zastávke.
Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5751
Text príspevku:
Re #5694 Sarko: Oznam o stretávke sa nám rýchlo stratil už na tretiu stranu, takže pre istotu opäť:
Zajtra, 16.7.2004, sa uskutoční zraz záujemcov o MHD. Čas: 17:00, miesto: pri električke-reštaurácii Zlatý Bažant na Hlavnej ul. Zúčastniť sa môže ktokoľvek.
Text príspevku:
Kurnik, na jednej strane ma zase premahaju cierne myslienky o buducnosti elektriciek v KE, na druhej strane na rekonstruovanom useku na Juznej triede dnes zacali montovat nove kolajnice. Ked si spomeniem na tempo prac z minuleho roku, je to fakt nezvycajne rychlo.
Ringhoffer #12 z roku 1920 zatiaľ zostal bez porušenia, nebol záujem ho šrotovať, nakoľko vozidlo je bez pojazdu, odstrojené od všetkých použiteľných kovových častí na ND pre ostatné historické vozidlá tohto typu, preto sa zrejme len rozoberie.
Text príspevku:
Re #5741 Sarko: Doplnim Sarka, ze tieto tri supravy stali od zaciatku jula zoradene za sebou hned vedla tzv. kolaji smrti. Cize, moj odhad bol chybny o dva tyzdne. Povodne som tipoval, ze ze budu odstavene k 1. julu. Vlastne to aj boli, ale oficialne az teraz.
Text príspevku:
Re #5741 Sarko:
Tie ostatné budú zakonzervované na kolaji smrti.
Po troch rokoch prídu špecialisti a autogenom tie konzervy rozporcujú.....
Veď to nie je normálne tá súčasná denná výprava .Cca 15 vozov? Veď tolko sa vypravovalo v roku 1914 !!! To stačilo 18 vozov. To sa k tomu zase blížime?
Text príspevku:
Re #5732 TA:
V Rusku a spol. sa na bezpečnosť zrejme kašle,tam je všetko možné, nič neprekvapí. Ale napr. v Prahe sa skutočne ,ako sa domnievaš, používal k preprave len prvý voz.
V Ostrave to bola jednokolajná trať a ludia boli zvyknutí už pri čakaní na zastávke sa rozmiestniť po oboch stranách , obsadené boli oba vozy.
Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5741
Text príspevku:
Ešte som zabudol na dnešnú ďalšiu veľmi dôležitú informáciu - OD DNES bola kvôli maximálnemu limitu nabehnutých kilometrov do prehliadky odstavená ĎALŠIA VÁRKA vozidiel ČKD T3SUCS, čím sa počet odstavených vozidiel na km zvýšil na 28.
Tieto vozidlá budú prednostne ponúkané na predaj a zvyšné budú zakonzervované do doby, kým sa mesto nerozhodne o ďalšom smerovaní a význame koľajovej dopravy v budúcnosti.
Predbežne som zaregistroval odstavenie troch súprav ČKD T3SUCS #370+371, 372+373 a 374+375, ktoré sú už odstavené v ohradenej časti výpravnej haly, kde sa o. i. nachádzajú aj historické vozidlá.
Text príspevku:
Re #5729 TA:
Nikde, to je pod zemou. Oni sú tie trate vlastne tak "vrtulovite" vedené, na druhej strane (zrejme foto) trať končila hneď za tunelom smyčkou. Neviem či toto je predlženie, potom by nebol problem použiť ostrovné nástupištia medzi kolajami.
Také ostrovné zastávky sú použité na jednokolajnej trati Liberec-Jablonec , protiidúce vozy sa míňajú zlava.
Meno (nick) autora: Dopravák
Číslo príspevku: 5738
Text príspevku:
Re #5659 eMareq: no presne! Minule som sa potreboval dostať od Magistrátu na Lokomotívu a ušla mi L9 a tak som šiel L6 (čakačka cca 10min) na MMM a tam som znova cca 10min musel čakať na L9, ktorá keď prišla, hneď v závese za ňou L2..tak som si mohol dokonca vybrať... UBOHÉ!!! :-S :-C
Text príspevku:
Re #5715 TA:
Ale nijééé!!! Preboha to je hrubé nedorozumenie!!!
Myslel som od dnešnej konečnej predlžiť elku k žstanici v Barci, ďalej MIMOÚROVŇOVO cez žel.trať pokračovať rovnakým sposobom k ž.stanici Krásna n.h. a ďalej pokračovať a napojiť sa na električkovú trať Nad Jazerom.
Prepojenie s žel.traťou -to by vznikla vlastne "REGIOTRAM" ,o tom už tu bola reč ,ale to považujem za ešte vačšiu fantáziu než fungujúcu integrovanú intervalovú dopravu.
A v prípade zrušenia trate do Barce ,zrušiť LEN úsek križovatka pri VSS - Barca , NIE AŽ PO NÁM.OSLOB.!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA 70 - vyberáme z archívu
Číslo príspevku: 5749
Text príspevku:
a nezabudnite si prezuvky!!!!