BM:
V prvom rade upresnenie, ze KT-cka by mali premavat obojsmerne po oboch stranach, jedno kyvadlovo po jednej strane tam a spat a druhe po druhej strane. Zrejme kvoli tomu, aby nedoslo ku kolizii s elektrickami, ktore sa budu otacat v otocke NMM a ku zastavovaniu na vyhybke do Strojarenskej ul. (hrozba podhodenia vyhybky).
Okrem toho v priestoroch umiestnenia provizornej zastavky linky c. X nie je stvorprudova cesta, ale iba dvojprudova. Umiestnenie zastavky je na nablizsie moznom mieste, inak to kvoli uvedenym dovodom nejde.
V prvom rade upresnenie, ze KT-cka by mali premavat obojsmerne po oboch stranach, jedno kyvadlovo po jednej strane tam a spat a druhe po druhej strane. Zrejme kvoli tomu, aby nedoslo ku kolizii s elektrickami, ktore sa budu otacat v otocke NMM a ku zastavovaniu na vyhybke do Strojarenskej ul. (hrozba podhodenia vyhybky).
Okrem toho v priestoroch umiestnenia provizornej zastavky linky c. X nie je stvorprudova cesta, ale iba dvojprudova. Umiestnenie zastavky je na nablizsie moznom mieste, inak to kvoli uvedenym dovodom nejde.
d3k0
Tak aj ja sa pridavam k drzaniu palcov tvorcom ke.iMHD.sk - ak bude treba niecim pomoct, stale som k sluzbam. (Ale to BM uz vie
Oficialny datum spustenia tohto webu: 10.7.2003