Reply on: Isidor #4796:
Niektorí, (väčšina) aj chodia do práce a ešte niektorí s z nich aj živia svoje rodiny, takže sa hanby TY, že si niečo také vôbec povedal. ? Nie kažý má čas sa flákať po daždi v meste...Keď je tam dnes, určite tam bude aj zajtra.
Vladimír
Čiže navrhuješ 20 min. int. na L34 a na L11 ponechať pôvodný 30 min.? Aha. Čiže to je asi vyrovnaná výprava. Zrušená L36 so 4 vozmi, z nich:
- 1 voz je nutný na predĺženie L11
- 1 voz je nutný na predĺženie L17
- 2 vozy sú nutné na skrátenie intervalu na L34
Oukej, zaujímavá myšlienka, ale položím opäť zopár otázok alebo postrehov:
POSTREH
1. Sídlisko KVP bude mať vo vzťahu k severu centra o jeden spoj menej (pokles z 6 na 5) a vo vzťahu k NO (nárast z 8 na 10) o dva spoje viac. V globále posilenie o jeden spoj za hodinu.
2. Klimkovičova stráca priamy spoj na NMM. Všetky spoje vedú na NO.
3. Sever Popradskej (zrejme som to predtým zle vysvetlil - myslím tým zastávku Hronská) má naďalej skresanú obsluhu na 1/3 súčasného stavu.
4. Počet spojov z Ťahanoviec cez sever centra sa zníži o jeden spoj (pokles z 6 na 5) a počet spojov na NO zostane zachovaný (4 spoje). Spolu pokles spojov na Ťahanovce o jeden za hodinu.
5. Prudko sa rozšíri ponuka spojov pre zastávky Kremnická a Drabova z dnešných 2 spojov na 5 spojov za hodinu.
6. Luník IX nemá priame spojenie s NO.
PRIPOMIENKA
1. L32 a 34 na trase NMM - KVP budú mať neprekladateľné intervaly. Teda na trase bude jednak úbytok spojov a časť tých zvyšných sa bude prekrývať.
2. Spojenie KVP a Luníka VIII bude mať neprekladateľné intervaly na linkách.
3. Sever Popradskej (zrejme som to predtým zle vysvetlil - myslím tým zastávku Hronská) má naďalej skresanú obsluhu na 1/3 súčasného stavu.
4. Spojenie NMM, resp. MB a Sídl. Ťahanovce bude mať neprekladateľný interval. Počet spojov sa zníži a časť zvyšku sa bude prekrývať.
P.S. Predĺžením L17 na Luník IX veru zvýšiš výpravu o jeden voz, pretože ak si pozrieš pomery na L17 dnes, iste uvidíš, že už teraz je to natlakované na maximum. Doslova predĺženie trasy o čo i len minútu bude chcieť ďalší voz. Alebo sa pohrať s prejazdmi vozidiel medzi linkami. Ale toto sa veľmi v KE nerobí.