Reply on: mišo #4789:
Samozrejme, ze uz davno, dokonca si dovolim tvrdit, ze UZ PRI VYSTAVBE TROLEJBUSU mala byt urobena aj obojsmerna odbocka na stanicu. Tam by bola vystavba dost lacna, pretoze tam nie je potreba vela stlpov. To krizenie s elektrickou by urcite nestalo tolko, ako tie trolejbusove vyhybky, takze o to by som sa nebal
Vladimír
Čiže navrhuješ 20 min. int. na L34 a na L11 ponechať pôvodný 30 min.? Aha. Čiže to je asi vyrovnaná výprava. Zrušená L36 so 4 vozmi, z nich:
- 1 voz je nutný na predĺženie L11
- 1 voz je nutný na predĺženie L17
- 2 vozy sú nutné na skrátenie intervalu na L34
Oukej, zaujímavá myšlienka, ale položím opäť zopár otázok alebo postrehov:
POSTREH
1. Sídlisko KVP bude mať vo vzťahu k severu centra o jeden spoj menej (pokles z 6 na 5) a vo vzťahu k NO (nárast z 8 na 10) o dva spoje viac. V globále posilenie o jeden spoj za hodinu.
2. Klimkovičova stráca priamy spoj na NMM. Všetky spoje vedú na NO.
3. Sever Popradskej (zrejme som to predtým zle vysvetlil - myslím tým zastávku Hronská) má naďalej skresanú obsluhu na 1/3 súčasného stavu.
4. Počet spojov z Ťahanoviec cez sever centra sa zníži o jeden spoj (pokles z 6 na 5) a počet spojov na NO zostane zachovaný (4 spoje). Spolu pokles spojov na Ťahanovce o jeden za hodinu.
5. Prudko sa rozšíri ponuka spojov pre zastávky Kremnická a Drabova z dnešných 2 spojov na 5 spojov za hodinu.
6. Luník IX nemá priame spojenie s NO.
PRIPOMIENKA
1. L32 a 34 na trase NMM - KVP budú mať neprekladateľné intervaly. Teda na trase bude jednak úbytok spojov a časť tých zvyšných sa bude prekrývať.
2. Spojenie KVP a Luníka VIII bude mať neprekladateľné intervaly na linkách.
3. Sever Popradskej (zrejme som to predtým zle vysvetlil - myslím tým zastávku Hronská) má naďalej skresanú obsluhu na 1/3 súčasného stavu.
4. Spojenie NMM, resp. MB a Sídl. Ťahanovce bude mať neprekladateľný interval. Počet spojov sa zníži a časť zvyšku sa bude prekrývať.
P.S. Predĺžením L17 na Luník IX veru zvýšiš výpravu o jeden voz, pretože ak si pozrieš pomery na L17 dnes, iste uvidíš, že už teraz je to natlakované na maximum. Doslova predĺženie trasy o čo i len minútu bude chcieť ďalší voz. Alebo sa pohrať s prejazdmi vozidiel medzi linkami. Ale toto sa veľmi v KE nerobí.