Reply on: Vladimír #4366:
Pripadne zvysenie cestovneho ma nijak neprekvapilo, lebo tato myslinka tu bola tusim polrok co sa o tom hovorilo. Podla mna sa tym kriza nevyriesi. Bieda, ktora tu je doteraz sa iba zvacsi."To znamená, že počnúc prázdninami dôjde k redukcii spojov... "Niektorých určite, chceme zmeniť systém nočnej dopravy, obmedzia sa prvé ranné a posledné večerné spoje. To pre začiatok, uvidíme, akú úsporu to prináša a následne dôjde k ďalším úpravám. Navyše do konca roka by malo dôjsť k zmene grafikonu dopravy. Pôjde o podstatnú obmenu dopravy v meste, zavedieme systém nosných liniek. Na tomto sa však stále pracuje, preto nebudem predbiehať.""
Skor ma zaujima prave vyssie prekopirovana pasaz. Co sa zas bude obmienat. S urcitym obmedzovanim prvych rannych a poslednych vecernych spojov sa da polemizovat. Podla mna to bude L4 s odchodom o 23.06 zo Stadiona Lokomotivy a 23.00 z Barce. Ved uvidime.
Vladimír
Re #4346 Diggi: Poopravím. D-čko musí mať každý vodič autobusu. Na klbák potrebuješ navyše E-čko.
Re #4347 Sarko: Aaale potrebujú. Kedysi to tak nebolo, ale po zmene predpisov neviem kedy dnes už každý vodič klbáku musí mať E-čko. Tí, ktorí nemali, dorábali si ho.
Re #4349 eMareq: O L40 do Hutníkov neviem nič, ale vylúčiť to nemôžem.
Trasa Nad Jazerom - Sídl. KVP sa po prvý raz pod číslom 19 spomína práve v CP platnom od zavedenia električiek na Jazero. Pravdepodobne dovtedy bola označená číslom 26. Na KVP-čko jazdila od 21.2.1983, takže to ozaj nebolo dlho.
Podľa mňa zrušenie L1 bolo logické. DPMK nemal peniaze a tak pristúpil k zrušeniu niektorých liniek. L1 padla preto, lebo nezabezpečovala žiadne spojenie, ktoré by sa nedalo realizovať inou linkou.
Re #4350 eMareq: Ja som sa už vyjadril. Slovenskú pripojiť cez Štefánikovu na NO.