Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #31748:
Uplne najlepsie je, ked je v autobuse 15 volnych sedadiel, ale prave to TVOJE je to, na ktore sa dotycnemu naftalinu uracilo si sadnut...
Reply on: Axel #31746:
Zaujimave, že vyhradene maju väčšinou "4ky" alebo "3ky" vo vozoch kde su aj náalepky vedľa sedačiek ale napr. v takom IK280 sa yebu do predu na tie najvyššie miesta a keď sa usadia tak začnu nadavať ake su tie sedačky nepohodlne atď. ? ? Fakt sa doma asi nudia
trochu OT, ale tak..aj inde riešia nové autobusy a linkové vedenie (budú aj petície? ?)

Popradčania si autobusy vyskúšajú
http://www.korzar.sk/clanok.php3?sub=10.3.2008/3692T
Reply on: Peter55 #31745:
oblubene sedacky mi nespominaj....
Geriatria dokaze na 7 zastavkach 5x organizovat po vozidle manevre s cielom obsadit "lepsie?" sedadlo.
Reply on: S499.1023 #31742:
A to ma ciganov nechať nastupiť nech sa uložia a potom ich isť vyhodiť? Nevidím v tom problém ak je na zastávke 10 ciganov a jeden biely ktorý ma určite CL, že vodič otvorí len predné dvere. Niečo ine by to bolo keby tak urobil niekde na NO počas špičky. Nieviem kto sa tu na to sťažoval ale to nema jedno cez ktoré dvere nastupi do voza? Keď ma listok tak ho to nema čo trapiť alebo mal ďaleko k svojej obľubenej sedačke?
Reply on: S499.1023 #31743:
ejha, fakt. ?
Reply on: TA #31736:
Z toho príspevku, na ktorý reagujem ? .
Reply on: Peter55 #31731:
Ja sa teda obávam, že fakt, že vodič môže vyhodiť cestujúceho bez platného CL NIE JE to isté ako to, že môže zaviesť nástup prvými dverami. A všeobecne ma riešenie "nástup prvými dverami na niektorých zastávkach" mimoriadne irituje.
Reply on: eMareq #31500:
Napríklad v tom, že vozokilometer električky je podstatne drahší ale miestokilometer zase lacnejší. A že cena vozokilometra s odpismi závisí aj na veku vozového parku a pevných trakčných zariadení.
Reply on: BMko #31470:
Len čeľusťové. Ale hlavne bez napätia a kapacity batérií to nenahodíš vôbec.
Reply on: PTI #31466:
Pri funkčnom motorgenerátore sú koľajnicové brzdy funkčné aj s vybitými batériami. Okrem toho s vybitými batériami by vodička "nenaštartovala" vozidlo (nezapla riadenie) už ráno vo vozovni alebo na konečnej.
Reply on: Sarko #31451:
Existuje veľa možností, prečo v inkriminovanom pripade nemuselo dôjsť k nabehnutiu prúdu prípravy a automatickému brzdeniu vozidla. Od závady na obmedzovacom relé cez vypálenie 100A poistky pri odpojovači batérií až po podľa mňa najpravdepodobnejšie zlepenie M stykačov. A prečo vodička nesiahla po vypínači riadenia? Vodičov v kurze učia, že po dotyku brzdového pedálu MUSÍ jazda vypnúť a keď sa tak nestane, vodič je v situácii, na ktorú nie je ani len teoreticky pripravený. A vtedy by som si nestavil ani na najskúsenejšieho vodiča, že sa zachová správne, obzvlášť ak nerozumie "elektrike" a nedokáže si v hlave namodelovať, čo sa vlastne v tých stykačových skriniach a v zrýchĺovači vlastne deje.
V tom Švarciho návrhu ma zaujala výprava na L34, v sedle 4, v špičke 12 ? . To len dve linky tam majú v sedle 15´. 1 Schwartz=30 minút ?
Reply on: S499.1023 #31734:
odkiaľ máš to číslo? Lebo , ak sa dobre pamätám, tak knižné CP uvádzajú vo svojich predhovoroch číslo 350000.
Reply on: S499.1023 #31734:
mne to podľa výročnej správy vychádzalo na 250 tis. osôb/deň.
Reply on: PTI #31439:
Také pomerne nezaujímavé číslo z tohto príspevku vypovedá o zúfalstve MHD v KE - v 250-tisícových KE denne prepraví MHD 150 tis. ľudí. V 1,2 miliónovej Prahe je to denne vyše 2 mil.
Reply on: Isidor #31385:
JEDEN MILIÓN? Tak ten si fakt môžu nechať.
Reply on: S499.1023 #31730:
Problematika neprisposobivych "indianov" nie je koncepcne riesena nikde, DPMK je IMHO ten najmensi problem.... Ale to sme uz mimo temy ?
Reply on: S499.1023 #31730:
A kto by to mal riešit? Vodič môže podľa prepravneho poriadku vyhodiť cestujúcich bez lístka a myslím, že je dobre ak to vodiča "trápi" koho pusti do voza. ?
Reply on: Axel #31326:
Obávam sa, že podobné problémy by NEMAL riešiť vodič vlastným rozhodnutím o zmene spôsobu tarifného odbavenia na tej-ktorej zastávke. A celé je to dôsledok absolútne nekoncepčného riešenia tejto problematiky v DPMK.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.