Reply on: PTI #31472:
No ale je tu umysel zrusit trolejbusy a tato otazka sa znovu vynara na povrch hladiny DPMK.. Predstavenstvo sa vyjadrilo, ze ich nebude dotovat, ale ze ich necha dozit.. A ja som sa vyjadril, ze opat razne zakrocime. Nasa peticia o neruseni a rozsirovani trolejbusov v Kosiciach bola odpoklonkovana uznesenim v zmysle BERIEME NA VEDOMIE, co je totalna voloviny. Davam to na prokuraturu. Az zakonnym schvalenim peticie si budeme moct (trosku) vydychnut.. Pan primator sa moze tesit, ze ma tak skvelych pravnikov, co mu vytvorili tak skvely podklad pre tak tskvele uznesenie typu BERIEME NA VEDOMIE.. Toto nie je zakonne uznesenie ku peticii a kedze su teda stale ambicie rusit trolejbusku, lebo je "udajne" hlboko ekonomicky nevyhodna, tak ideme tvrdo vpred. Bojim sa, ze aj vase slova sa mozu zacat plnit a ze onedlho pride snaha odstavit elektricky..
.
PTI
Dík za vyčerpávajúce informácie o tom nešťastnom voze 229.
Tesne po nehode sa ešte špekulovalo, či sa nezlepil zrýchlovač, a taktiež či neboli vybité batérie, ktoré zabezpečujú funkčnosť koľajových bŕzd. V každom prípade ako už bolo skonštatované, nakoľko vodička M.Lileková zomrela, odniesla si to celé ona - tak sa asi nasmeroval priebeh vyšetrovania.
Takže technický stav električky v čase nehody = 100%.
Podobne sa skonštoval bezchybný stav bŕzd na 18-ke Ikaruse, ktorý sfučal dole Sečovskou. Nakoniec sa skonštatovalo že neskúsený vodič precenil svoje schopnosti. Tiež tam boli náznaky problémou s údržbou, aj jeden z pracovníkov garáží spáchal po nehode samovraždu, ale vtedy najlepší dopravný podnik na území Československa nepotreboval pošramotenie povesti...