Reply on: Isidor #27602:
.....takže počet prevádzkovaných autobusov ostane plus mínus ..... časť presunie z mesta do Šace, kde budú robiť VZD...budú jazdiť menej ... NIE ! Nedávaš pozor Izidor.
Nič sa z mesta presúvať nebude. Žiadne dva krát denne po 30-60´ .
Počet električiek sa nezvýši, ten stačí, len sa posíli počet spojov o kapacitu RA. Na to stačí súčasný voz.park.
....Elektrická trakcia sa zavádza tam, kde je dopyt po doprave patrične intenzívny a podľa možností _rovnomerný_ počas dňa...
No s tým nemožem súhlasiť, to je absurdná zvrátenosť, nezmysel.“ To potom nech je trvalý interval od piatej do desiatej večer na všetkých linkách 30min. a v špičke doplníme autobusmi.“ „ A trať do USS by bolo najlepšie zrušiť celkom a nahradiť busmi aby sme nemali nerovnomernosti v ED“ – To potom ju nemuseli stavať. Takže takto nie!
Za niečo môže TZR, za niečo trasovanie liniek, ktoré sa v reále nedajú ukončiť tam kde by sa žiadalo. Na papieri vyzerá všetko pekne... Mne osobne ten súbeh na Moldavskej ceste prekáža najmenej. Najviac ten Šačanský, ale to je kvôli tarife.
píšu, že podnik má najdrahšie elektrinu. Ja som skôr za to aby sa súčasná ranná špička roztiahla až do nejakej 18 či 19-tej hodiny (alebo aby bol rozdiel sedlo-špička čo najmenší), tak by trhané služby liniek 2-9 (možno aj vrátane nejakých erkových) odpadli.
5
"Nech si jazdia autami, ked sa im nechce prestúpiť na erku!"
- Toto by som považoval za zlatý klinec Vašej dnešnej elextrémistickej show. Postavili ste električku nad zákazníka. Koho prosím budú tie erky voziť, keď všetkých vyženiete do áut?