Reply on: Isidor #27602:
.....takže počet prevádzkovaných autobusov ostane plus mínus ..... časť presunie z mesta do Šace, kde budú robiť VZD...budú jazdiť menej ... NIE ! Nedávaš pozor Izidor.
Nič sa z mesta presúvať nebude. Žiadne dva krát denne po 30-60´ .
Počet električiek sa nezvýši, ten stačí, len sa posíli počet spojov o kapacitu RA. Na to stačí súčasný voz.park.
....Elektrická trakcia sa zavádza tam, kde je dopyt po doprave patrične intenzívny a podľa možností _rovnomerný_ počas dňa...
No s tým nemožem súhlasiť, to je absurdná zvrátenosť, nezmysel.“ To potom nech je trvalý interval od piatej do desiatej večer na všetkých linkách 30min. a v špičke doplníme autobusmi.“ „ A trať do USS by bolo najlepšie zrušiť celkom a nahradiť busmi aby sme nemali nerovnomernosti v ED“ – To potom ju nemuseli stavať. Takže takto nie!
Sarko
Pri valcovniach si to uz presne neviem vybavit, ale celkom urcite mala trat koncit pri brane c. 4, ale nie na razcesti dnesnej zastavky L21, ale oblukom blizsie ku vratnici a obratiskom v jej blizkosti.
Rozsirenim tychto trati sa malo zabezpecit kapacitne pokrytie najpouzivanejsich vstupnych bran a rozlozit obrovske napory na VA. Ja osobne som pocas brigadovania v USS vstupny areal kvoli tomu nemal rad, pretoze z domu som sa musel vybrat skoro az 2 hodiny vopred, aby som prisiel do prace nacas. Ak som meskal, v lepsom pripade som robil grimasy pritlacenou tvarou o sklo dveri, v horsom som sa do spoja ani nedostal. Nakoniec som zistil, ze ku mojej prevadzke premava aj spoj VZD od brany c. 4, tak som to riesil kombinaciou hodina a pol vopred z domu+L21 s miestom na sedenie a moznostou dospat 15 min. pocas jazdy+prestup na spoj linky c. 1 - jeden z troch mrazivych Ikarusov - sice uz bez miesta na sedenie, ale zato s bezplatnou sluzbou prebudenia pomocou strasneho hluku okien pri prechadzani priecestia za priecestim alebo aj spolahlivym ucinkom hadam vacsieho mrazu v Ikaruse ako v zime vonku ?