Reply on: PvvS #2599:
Bezvýhradne súhlasím. Niektorí vodiči si prostriedky MHD zjavne pomýlili s cirkusovým karavanom. Kým sa v tomto smere nezavedie interný predpis, vrátane sankcií za porušenie a nezmení benevolentný prístup vedenia, vodiči si budú dovoľovať stále viac. Ale ako to už býva zvykom, riešiť sa to začne, až sa niečo stane a bude neskoro...
Sarko
Nuž ono to nie je podbitím, ale akýmsi nešťastným riešením mierného "esíčka", ako obchádzky električkového ostrovčeka. Mali by to v tom úseku opraviť a trať dorovnať. Na rekonštuovanej časti to ide pekne a rýchlo. Výhybka DT je stavaná na 50 km/h proti hrotu a tam kde je žliabková koľaj PH37, je trať postavená na monolitnej doske (vrátane cestného priecestia, ktoré je prvé svojho druhu v KE). Priestor žliabkovej koľaje nebol zatrávnený z dôvodu sledovania dynamických vlastností v uvedenom úseku. Sleduje sa zvetrávanie, uvoľňovanie skrutiek, prípadné praskanie dosky a pod. Úsek s použitím vignolovej koľajnice S49 sa zasypávať nebude a zvršok zostane štandardne otvorený. Nie je to v centre mesta, takže zatrávnenie nemá zmysel, naopak, trať je veľmi ľahko a lacno opravovateľná. Trať je pritom nehlučná, ak je vycentrovaná a spoje sú zvarované termitom.