Reply on: eMareq #2582:
A veruže ja budem k Tvojmu prvému odstavcu tvrdiť, že sa to just nedá 
1) preložiť vzájomne 12 a 15 min. interval alebo 15 a 20 min. interval jaksi od prírody nejde, i keby bol dotyčný génius
2) i keby boli intervaly rovnaké a na úseku Podhradová - NO preložené, je vysoko pravdepodobné, že sa nepodarí zladiť L16 na úseku k hale Cassosport a L53 na úseku na Sídl. Ťahanovce s ostatnými linkami. Počet liniek MHD v Košiciach je taký vysoký, že sa vždy nájdu nejaké vzťahy, ktoré budú musieť "padnúť za obeť" a neprekladať sa, aby sa aspoň väčšina vzťahov prekladala.
To nie je môj výmysel, to je alfa a omega dopravnej koordinácie, to je zákon.
Vodič na L14 môže byť neviemako inteligentný, ale predpisy mu nedovoľujú zastaviť mimo zastávky. Vzhľadom na to, že je pár stovák metrov pre podnikom, prečo by mal riskovať finančné zrážky alebo nebodaj stratu zamestnania.
Čo sa týka žel. prejazdu v Ťahanovciach, myslím si, že sa tam signalozácia tak často nekazí, aby to bol dôvod odklonu linky. Okrem toho túto oblasť nejako výrazne lepšie inak ani obslúžiť nejde.
Re #2599 PvvS: Konečne normálny názor!


Sarko
A bol si už medzi Rómami na Luníku IX? '-)
Len neobhajuj cédečkárov-haraburdárov, pretože prevádzka MHD v meste je nebezpečnejšia a viac pozornosti si vyžadujúca, než prevádzka SAD. To, že je v meste dovolená rýchlosť 60 km/h ešte neznamená, že sa aj dodržiava. Mnohí chodia po meste ako po diaľnici. Čo sa týka slnka, chcel si povedať slnko svietiace do prostismeru (do očí), nie? A predstav si, že takto úžasne Ti do očí zablikajú CD z 1020 (ako mne pred pár dňami), na pár sekúnd Ťa oslepí a za ten čas môžeš dajme tomu hravo zmasakrovať pár ľudí prebiehajúcich cez cestu.