Bezvýhradne súhlasím. Niektorí vodiči si prostriedky MHD zjavne pomýlili s cirkusovým karavanom. Kým sa v tomto smere nezavedie interný predpis, vrátane sankcií za porušenie a nezmení benevolentný prístup vedenia, vodiči si budú dovoľovať stále viac. Ale ako to už býva zvykom, riešiť sa to začne, až sa niečo stane a bude neskoro...
Ja si myslím, že žiadnu ostrahu by nebolo treba. V Brne sú búdky z masívneho dreva, natreté s tmavohnedým balakrylom, takže keď to aj dakto potaguje, stačí trochu balakrylu a haki-kliky sú fuki-fuč (už rozprávam ako môj braško). :o) A samozrejme malé zamrežované okienka v hornej časti. V Brne som zatiaľ nevidel ani na jednej konečnej čo len potagované búdky a tiež sa to tam šíri ako mor ošípaných.
Mno vozidla dopravce by mela byt pokud mozno jednotna a ruzne osobni upravy a vystrelky by se nemely tolerovat . Akorat to kazi dojem a zbytecne zavazi ve vyhledu . Navic i kdyby si tam povesil trebas platinovou desku tak na radary a podobny mikrovlnky nema zadnej vlim . Kdo vi jenom trochu jak to funguje , tak zjisti ze je to na houby.
Hej, hlavne keď sa pokazí železničné priecestie a po prechode vlaku ostane ešte 20 minút bim-bom... '-)
Bazárový gýčový výklad CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW a pre mňa-za mňa aj MD-čka sú minimálne také nebezpečné ako rozvešané haraburdy. Upútava to neželanú poroznosť a oslepuje protiidúcich vodičov.
Skús si predstaviť, že sa chceš zbaviť starých deravých topánok a navyše sa pokúsiš predať... Keby si sa o nich dôstojne staral a vyzerali by zánovne, tak som ticho. Podľa mňa dôjde len ku kúpe papierov a niektorý DP si "v rámci rekonštrukcie" vyrobí novostavby s vozidlovou karosériou VarCB3.
Nuž ono to nie je podbitím, ale akýmsi nešťastným riešením mierného "esíčka", ako obchádzky električkového ostrovčeka. Mali by to v tom úseku opraviť a trať dorovnať. Na rekonštuovanej časti to ide pekne a rýchlo. Výhybka DT je stavaná na 50 km/h proti hrotu a tam kde je žliabková koľaj PH37, je trať postavená na monolitnej doske (vrátane cestného priecestia, ktoré je prvé svojho druhu v KE). Priestor žliabkovej koľaje nebol zatrávnený z dôvodu sledovania dynamických vlastností v uvedenom úseku. Sleduje sa zvetrávanie, uvoľňovanie skrutiek, prípadné praskanie dosky a pod. Úsek s použitím vignolovej koľajnice S49 sa zasypávať nebude a zvršok zostane štandardne otvorený. Nie je to v centre mesta, takže zatrávnenie nemá zmysel, naopak, trať je veľmi ľahko a lacno opravovateľná. Trať je pritom nehlučná, ak je vycentrovaná a spoje sú zvarované termitom.
Re #2574 Dopravák: mne to pisat nemusite, ja o tom viem len isty Peter tu stale tvrdi, ze na L71 o 8.33 z lingova ide kratky trolej, pricom tam od septembra chodi voz z 31tky a BM dik za doplnenie, ze je to sluzba 31055.
Mimochodom, aj tak to uz bude asi zbytocne, ked od 1.4. sa rusi L70...
To co jazdi 71114 na druhy den nieje 71114 ale 72xxx, striedanie dochadza bud na Lingove alebo niekde po trase. Je to vyriesene kvoli tomu aby sa nerobil dojazda a potom spat vyjazd
Toto ma este tazi na srdci: Co s tym predajom 15 kusov T3? Nasiel sa vobec niekto co by to kupil nielen na papieri, ale aj naozaj ci to bol len pokus - vykrik do tmy?
Tak Ti prajem, aby sa zavory pokazili aj Tebe ked pojdes, potom to uz bude este coolovejsie, hlavne v noci, ked Ti povie: "musite vystupit, lebo rampy nefunguju." Mas na vyber ist dole dedinou a postretnut bandu ciganov alebo sa vratit nazad
PvvS