Reply on: Sarko #2628:
Z praktického pohľadu ide len o to, že vodič často mimo spoja nemá kde kúpiť, čo chce.All: Ale aj tak položím otázku - je vôbec možné tolerovať akékoľvek odbiehanie vodiča z vozidla na spoji, ktoré pritom nesúvisí priamo s výkonom služby? Smie vodič opustiť vozidlo, v ktorom má cestujúcich. Stačí si len predstaviť takú "drobnosť", keby sa napr. dalo vozidlo samo do pohybu... Čo vy na to?
). Myslím, že ako prvé by som hľadal na schéme siete miesto, kam sa chcem dostať a vyhľadal si, aké linky tam premávajú. Potom by som sa pozrel do CP danej linky, kedy mi pôjde a ak si všimnem nejaké písmenká pri čase (poznáme z SAD
J
Re #2596 Sarko: A aj vodiči cez DT jazida 50km/hod alebo sa boja ako u nás?
Aha, takže je to pokusná trať? No minule som čítal v MD o monolitických doskách a ich výhodách. V Nemecku sa ževraj v súvislosti snimi zaužívalo spojenie "postav a zabudni" Je to nenáročné na údržbu aj vyhotovenie s menšími nákladmi. Monolitická doska sa použila aj na Mostovej v BA.
Avšak aj tak si myslím, že zatrávnenie by malo byť zhotovované aj mimo centra. Napríklad ja by som bol zato, aby sa celá Račianska radiála aj K.V. zatrávnila a to nejakým primitívnym spôsobom zakrytím úchytov (obyčajné účka z hrubšieho plechu) kolajníc a navezením zeminy. Samozrejme som laik a tak neviem či by to bolo také jednoduché.