Reply on: eMareq #2572:
Ja si myslím, že žiadnu ostrahu by nebolo treba. V Brne sú búdky z masívneho dreva, natreté s tmavohnedým balakrylom, takže keď to aj dakto potaguje, stačí trochu balakrylu a haki-kliky sú fuki-fuč (už rozprávam ako môj braško). :o) A samozrejme malé zamrežované okienka v hornej časti. V Brne som zatiaľ nevidel ani na jednej konečnej čo len potagované búdky a tiež sa to tam šíri ako mor ošípaných.
Sarko
Nuž ono to nie je podbitím, ale akýmsi nešťastným riešením mierného "esíčka", ako obchádzky električkového ostrovčeka. Mali by to v tom úseku opraviť a trať dorovnať. Na rekonštuovanej časti to ide pekne a rýchlo. Výhybka DT je stavaná na 50 km/h proti hrotu a tam kde je žliabková koľaj PH37, je trať postavená na monolitnej doske (vrátane cestného priecestia, ktoré je prvé svojho druhu v KE). Priestor žliabkovej koľaje nebol zatrávnený z dôvodu sledovania dynamických vlastností v uvedenom úseku. Sleduje sa zvetrávanie, uvoľňovanie skrutiek, prípadné praskanie dosky a pod. Úsek s použitím vignolovej koľajnice S49 sa zasypávať nebude a zvršok zostane štandardne otvorený. Nie je to v centre mesta, takže zatrávnenie nemá zmysel, naopak, trať je veľmi ľahko a lacno opravovateľná. Trať je pritom nehlučná, ak je vycentrovaná a spoje sú zvarované termitom.