Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: basta007 #17023:
Veru z Kuzmányho je to ďaleko na Dom umenia a ešte ďalej na starú radnicu a aj spojenie je v skutku mizerné. Jasné priama linka je priama linka (nestačí Ti, že jestvujú už v AD?). Ešte dobre, že nechceš zaviesť nejakú Rku cez Kuzmányho, lebo tam žiadna nechodí. Opakujem ešte raz. Netreba tu žiadne linky čo sú podmnožinou, kombináciou zostávajúcich, treba zostávajúce intervalovo posilniť. Nič viac. Žiadne priame linky, žiadne okružné linky.

...Barca-NO-Moldavska-Alejova-Vazec... chcel by som vidieť tu koordináciu s ostatnými linkami (teda postupne až z troma).
!!! OZNAM PRE VŠETKÝCH NADŠENCOV A PRIAZNIVCOV MHD !!!

Dňa 27.9.2005 bude 12. výročie TROLEJBUSOVEJ DOPRAVY v Košiciach !!! Pre túto udalosť bude vypravený jeden trolejbus typu Škoda 15 Tr, ktorý bude nostalgicky premávať po trase linky č. 70. ( trasa: LINGOV - MLYNSKÁ BAŠTA - LINGOV ). Trolejbus je vypravený len pre všetkých MHĎ-ákov a priaznivcov MHD, samozrejme zadarmo. Nebude zastavovať a naberať cestujúcich. Účelom tejto jazdy je spomienka na začiatkY trolejbusovej dopravy v Košiciach, a ....

Pri tejto príležitosti Vás všetkých pozývame na stretnutie všetkých na vyhliadkovú jazdu linkou 70, ktoré sa uskutoční dňa 27.9.2005, o 15:40 hod. na Lingove, na výstupnej zastávke trolejbusov, kde bude pristavený vyhliadkový trolejbus Škoda 15 Tr. Príjdite všetci čo máte čas a možnosť ! Všetci sú vítaní !!!

Tešíme sa na Vašu účasť !!!
Reply on: 1018 #17021:

Potvrdzujem ,nie som zamestnancom dpmk.
DPMK sa zatial riadi svojimi reálnymi scenármi v praxi, oni už aj tak sú katastrofické
Reply on: Sarko #17006:

To nejde . Ani mailom. Nikto totiž ani ani pri počiatku realizácie NEPRIZNÁ o čo mu ide. Luďom to začne dochádzať až postupne. To, čo sa teraz hladá, je vhodný slovník ako to podať a hlavne aby to vyzeralo, že sa robí niečo PRE ˇLUDÍ a na ZLEPŠENIE mhd.
Reply on: KVKV #17025:
Pre verejnost je v sucasnosti elektricka nieco hlucne, nepohodlne, stare. Nezaujima ich, ze elektricka sama za to nemoze. Je mi jedno, kto a akym sposobom. Musime urobit vsetko pre to, aby sme elektircky zachranili. A je vitany kazdy, kto ma zaujem pomoct.
Reply on: Nodes #17005:

Aj mesto. Vlastne odboru dopravy dosť vadia kolaje. Ďaleko lepšie sa projektujú rýchlostné komunikácie ak tam nezavadzia električka. Pri pomyslení ,že na Južnej alebo Tr.SNP by vznikla šesťprúdová komunikácia im žiaria očičká.
A taká pekná parcela po smyčke na Komenského, Nemcovej,... to tiež nie je na zahodenie.
Vlastne na tom možu všetci /ONI/ len zarobiť. Koho zaujíma, že dlhodobo to bude stratové a nastanú nevratné zmeny. Vládne sa len na 4roky (šéfuje možno trochu dlhšie) tak treba to využiť. A čo bude potom.... nech riešia iní ..potom.
A papalášom z dpmk akoby spadol kameň zo srdca keď vidia možnosť zbaviť sa toho svojho e.d. chlieva čo narobili. Pri pomyslení , že im ostane cca 30 vozov a minimálne starosti .
Pochop , že tí ktorí o tom rozhodujú sa s mhd nevozia.

KAMPAŇ:
Treba dať dokopy nezkompromitovaných ludí ,odborníkov, osloviť širokú verejnosť prostredníctvom tlače a iných médií, organizovať podpisové kampane, ďalšie akcie . Doležité je získať pre verejné angažovanie nejakú známu osobnosť -autoritu. (bude niekto ochotný?).
Ale treba začať INÁČ! Každý totiž zatial poprie** e by sa niečo také pripravovalo! To by bol trapas. Doporučujem zamerať sa na obnovu dopravy na Hlavnej, Masarykovej. Netreba začať hneď električkou, ale vyhlásiť anketu na najvhodnejší dopravný prostriedok (aj tak z toho vyjde električka). Poukázať na TRADÍCIU najstaršieho dp na Slovensku v kontraste s dnešným alarmujúcim stavom.
...Myslíš ,že sa najde dosť ludí a verejnosť sa zobudí???....

**/v Prahe dnes tiež nikto nehovorí o likvidácii Masarykovho nádražia.
Reply on: Sarko #17015:
nie je trať plánovaná až po Bencúrovej s trojuholníkom Bencúrova - Masarykova - Stromová ako kedysi ❓
Reply on: eMareq #16967:
Preco nie je dovolene??Len preto,ze nie je signal na odbocenie doprava (z Kuzmanky)??Staci zmenit radice CSS. A ze co by spajala??Kuzmanku s Idanskou a obe s Blsakom, Carrefourom.Urcite by mala taka linka vacsi zmysel ako spominane okruhy L1 a L8. Samozrejme, ze jazdila by v spicke.
Alebo ma dnes rano napadla upravena trasa:Barca-NO-Moldavska-Alejova-Vazec.Solo vozy v spicke...
Trocha off-topic:
Žeby sa Praha dočkala prvej naozaj funkčnej RT6(-N2)?
http://www.parsnova.cz/index.php?article=288&lang=cz
Reply on: m2001 #17009:


Nik z DPMK ziadne katastroficke scenare nevytvara, KVKV nie je zamestnancom DPMK.
Reply on: Isidor #17019:
Tak je. Resp. tak bolo.
Reply on: TA #17013:
Jo, niektoré trhané služby majú poobede výjazd zo zadnej brány, keď idú do USS. A nie som istý, ale keď sa v lete r.2000 rekonštruovala križovatka pri Ferrocentre /za použitia koľajových prejazdov Californien, a teda jednokoľajnej prevádzky cez križovatku/, hádam bola tiež ideálna príležitosť prevádzkovať zadný vchod, resp. východ z vozovne. Ale neviem, či sa tak dialo.
Reply on: eMareq #17017:
Mozno je o mne zname, a ked nie, netajim sa tym, ze som elektrickofil. Akekolvek uvahy o obmedzovani alebo ruseni prevadzky beriem vazne. Ked je situacia taka vazna, treba konat.
Reply on: Nodes #17012:
Však nech ho KVKV predloží a zároveň uvedie od koho ho má (trebárs v tom dokumente, pričom by sa to mohlo spätne overiť). Inak budem tvrdiť, že sú to stále len reči.

Re #17013 TA: Napr. pre R6tky začínajúce od OC Optima /neraz som to videl/ 🙂
re Sarko: veľká vďaka ? ? ?
m2001: Samozrejme existuje konkretny plan, pretoze inak by nemohlo dojst k naprojektovaniu vedenia trate a vycleneniu uzemnej rezervy pri vystavbe noveho sidliska (v EN sa mi strasne zapacil vyraz pre sidlisko "neighbourhood unit" 🙂 ). Trat je naplanovana od krizovatky Masarykova - Svätoplukova - Alvinczyho, kde ma vzniknut triangel na doteraz stale nejestvujucom useku NMM - ZST. Odtial po Alvinczyho ku krizovatke so Slovenskej jednoty a Rampovou, po Rampovej s mimourovnovym krizenim zel. trate na vetvu Rampovej ul. veducej popri zel. trati severne, cez elektrickovy most cez Hornad, po travnatom pase (uzemna rezerva) medzi Severnym nabr. a zel. tratou (subezne), popod Hlinkovou oblukom doprava ku krizovatke Dopravna - Magnezitarska, medzi Magnezitarskou a krizovatkou Tri brody, po vyjdeni na Tahanovsky kopec krizenim Americkej tr. v blizkosti pristupovej cesty ku Metru a odtial az na konecnu na konci Americkej tr. "Sidl. Tahanovce - Madridska".
Zadný vchod slúžil raz keď bola vykoľajená el. na kruhovom, ako obchádzková trasa L6/9 (taká vyhliadková jazda vnútrom DP)
Reply on: Nodes #17012:
preto som tam použil aj sloveso " veriť " ? ?

Re #17007 flooder : a ktorým vchodom ide do vozovne? Zadným alebo predným? BTW využíva sa niekedy zadný vchod ❓
Reply on: TA #17010:
Nebol by som si taky isty, ze neexistuje.
Reply on: 1018 #17008:
nie je potom tá poznámka o tom, že spoj nie je označený ako R4, zbytočne mätúca, hoci je pravdivá ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.