To nejde . Ani mailom. Nikto totiž ani ani pri počiatku realizácie NEPRIZNÁ o čo mu ide. Luďom to začne dochádzať až postupne. To, čo sa teraz hladá, je vhodný slovník ako to podať a hlavne aby to vyzeralo, že sa robí niečo PRE ˇLUDÍ a na ZLEPŠENIE mhd.
Pre verejnost je v sucasnosti elektricka nieco hlucne, nepohodlne, stare. Nezaujima ich, ze elektricka sama za to nemoze. Je mi jedno, kto a akym sposobom. Musime urobit vsetko pre to, aby sme elektircky zachranili. A je vitany kazdy, kto ma zaujem pomoct.
Aj mesto. Vlastne odboru dopravy dosť vadia kolaje. Ďaleko lepšie sa projektujú rýchlostné komunikácie ak tam nezavadzia električka. Pri pomyslení ,že na Južnej alebo Tr.SNP by vznikla šesťprúdová komunikácia im žiaria očičká.
A taká pekná parcela po smyčke na Komenského, Nemcovej,... to tiež nie je na zahodenie.
Vlastne na tom možu všetci /ONI/ len zarobiť. Koho zaujíma, že dlhodobo to bude stratové a nastanú nevratné zmeny. Vládne sa len na 4roky (šéfuje možno trochu dlhšie) tak treba to využiť. A čo bude potom.... nech riešia iní ..potom.
A papalášom z dpmk akoby spadol kameň zo srdca keď vidia možnosť zbaviť sa toho svojho e.d. chlieva čo narobili. Pri pomyslení , že im ostane cca 30 vozov a minimálne starosti .
Pochop , že tí ktorí o tom rozhodujú sa s mhd nevozia.
KAMPAŇ:
Treba dať dokopy nezkompromitovaných ludí ,odborníkov, osloviť širokú verejnosť prostredníctvom tlače a iných médií, organizovať podpisové kampane, ďalšie akcie . Doležité je získať pre verejné angažovanie nejakú známu osobnosť -autoritu. (bude niekto ochotný?).
Ale treba začať INÁČ! Každý totiž zatial poprie** e by sa niečo také pripravovalo! To by bol trapas. Doporučujem zamerať sa na obnovu dopravy na Hlavnej, Masarykovej. Netreba začať hneď električkou, ale vyhlásiť anketu na najvhodnejší dopravný prostriedok (aj tak z toho vyjde električka). Poukázať na TRADÍCIU najstaršieho dp na Slovensku v kontraste s dnešným alarmujúcim stavom.
...Myslíš ,že sa najde dosť ludí a verejnosť sa zobudí???....
**/v Prahe dnes tiež nikto nehovorí o likvidácii Masarykovho nádražia.
Preco nie je dovolene??Len preto,ze nie je signal na odbocenie doprava (z Kuzmanky)??Staci zmenit radice CSS. A ze co by spajala??Kuzmanku s Idanskou a obe s Blsakom, Carrefourom.Urcite by mala taka linka vacsi zmysel ako spominane okruhy L1 a L8. Samozrejme, ze jazdila by v spicke.
Alebo ma dnes rano napadla upravena trasa:Barca-NO-Moldavska-Alejova-Vazec.Solo vozy v spicke...
Jo, niektoré trhané služby majú poobede výjazd zo zadnej brány, keď idú do USS. A nie som istý, ale keď sa v lete r.2000 rekonštruovala križovatka pri Ferrocentre /za použitia koľajových prejazdov Californien, a teda jednokoľajnej prevádzky cez križovatku/, hádam bola tiež ideálna príležitosť prevádzkovať zadný vchod, resp. východ z vozovne. Ale neviem, či sa tak dialo.
Mozno je o mne zname, a ked nie, netajim sa tym, ze som elektrickofil. Akekolvek uvahy o obmedzovani alebo ruseni prevadzky beriem vazne. Ked je situacia taka vazna, treba konat.
Však nech ho KVKV predloží a zároveň uvedie od koho ho má (trebárs v tom dokumente, pričom by sa to mohlo spätne overiť). Inak budem tvrdiť, že sú to stále len reči.
Re #17013 TA: Napr. pre R6tky začínajúce od OC Optima /neraz som to videl/
m2001: Samozrejme existuje konkretny plan, pretoze inak by nemohlo dojst k naprojektovaniu vedenia trate a vycleneniu uzemnej rezervy pri vystavbe noveho sidliska (v EN sa mi strasne zapacil vyraz pre sidlisko "neighbourhood unit" ). Trat je naplanovana od krizovatky Masarykova - Svätoplukova - Alvinczyho, kde ma vzniknut triangel na doteraz stale nejestvujucom useku NMM - ZST. Odtial po Alvinczyho ku krizovatke so Slovenskej jednoty a Rampovou, po Rampovej s mimourovnovym krizenim zel. trate na vetvu Rampovej ul. veducej popri zel. trati severne, cez elektrickovy most cez Hornad, po travnatom pase (uzemna rezerva) medzi Severnym nabr. a zel. tratou (subezne), popod Hlinkovou oblukom doprava ku krizovatke Dopravna - Magnezitarska, medzi Magnezitarskou a krizovatkou Tri brody, po vyjdeni na Tahanovsky kopec krizenim Americkej tr. v blizkosti pristupovej cesty ku Metru a odtial az na konecnu na konci Americkej tr. "Sidl. Tahanovce - Madridska".
Od pochmúrnych vízií ku sci-fi: existuje nejaký konkrétny projekt (alebo aspoň predstava) električkovej trate na THC? Kadiaľ by mala viesť a pod.? a ešte ku dmpk, podľa mňa by namiesto vytvárania tých spomínaných katastrofických scenárov mohla svoje úsilie nasmerovať na hľadanie zdrojov na reko infraštruktúry (rôzne EU fondy, alebo niečo na spôsob PPP (viď rozsiahle reko ciest v lete))
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m2001