To nie sú moje virtuálne návrhy, ja osobne to považujem za blížiacu sa velkú katastrofu košickej mhd. Ale dnes nie je nikto zo zodpovedných a kompetentných naklonený pre tram. dopravu. Pre všetkých týchto by znamenalo velkú úlavu ak by došlo k jej obmedzeniu a likvidácii. Dostať ju dnes v Ke do štandardného stavu to znamená astronomické náklady. (dožívajúci a zanedbaný park a trate) To by musel niekto velmi velmi chcieť a bojovať o to. Za pomoci verejnosti a publicity popularizovať ed. Taký (zatial?) nie je.
Stav ed na začiatku 90-tych rokov bol vynikajúci. Celý park bol obnovený, intervaly a linkové vedenie vyhovujúce. Potom na to pán bývalý riaditel a jeho podriadení začali kašlať. ....atd.
Súčasné vedenie na čele s pánom Dutkom dokázalo, že sa dá robiť ešte menej a pracovať ešte horšie.
To, že má zostať v podstate len špičková rýchlodráha vychádza pravdepodobne z nejakých starých smerníc o povinnosti zaistenia kolajovej dopravy do "vsž". Áno, tým chcem povedať aj to, že dnes niektorí (a nielen v ke a mhd) s oblubou oprašujú staré bolševicko-budovatelské smernice a snažia sa ic presadiť.
Tak napríklad zrušiť Maqsarykovo n. v Prahe sa chystali už komunisti nakoniec si to netrúfli, dnes sa to stáva aktuálnym. Hovorí sa o "posunutí M.nádraží do výhodnější polohy".
Posledná info:
Po prevedenej "RACIONALIZÁCII ELEKTRIČKOVEJ DOPRAVY" (pekne to nazvali,že?) má zostať prevádzkyschopných cca 18 až 20 súprav. KT8 počítaj za súpravu.
Stav ed na začiatku 90-tych rokov bol vynikajúci. Celý park bol obnovený, intervaly a linkové vedenie vyhovujúce. Potom na to pán bývalý riaditel a jeho podriadení začali kašlať. ....atd.
Súčasné vedenie na čele s pánom Dutkom dokázalo, že sa dá robiť ešte menej a pracovať ešte horšie.
To, že má zostať v podstate len špičková rýchlodráha vychádza pravdepodobne z nejakých starých smerníc o povinnosti zaistenia kolajovej dopravy do "vsž". Áno, tým chcem povedať aj to, že dnes niektorí (a nielen v ke a mhd) s oblubou oprašujú staré bolševicko-budovatelské smernice a snažia sa ic presadiť.
Tak napríklad zrušiť Maqsarykovo n. v Prahe sa chystali už komunisti nakoniec si to netrúfli, dnes sa to stáva aktuálnym. Hovorí sa o "posunutí M.nádraží do výhodnější polohy".
Posledná info:
Po prevedenej "RACIONALIZÁCII ELEKTRIČKOVEJ DOPRAVY" (pekne to nazvali,že?) má zostať prevádzkyschopných cca 18 až 20 súprav. KT8 počítaj za súpravu.
27.9 sa blíži ako veľká voda. Nebolo by odveci ak by sa zrealizovalo nejaké ministretko a trebárs sa spravili aj niejaké tie spoločné fotky, napr. ako v PO. Treba sa len dohodnúť.
KVKV
treba rozlišovať, čo sa píše vo výročných a iných správach a o čom sa hovorí a aké riešenia sa pripravujú v kuloároch.
To sa všetko bude postupne verejnosti dávkovať.