Preco nie je dovolene??Len preto,ze nie je signal na odbocenie doprava (z Kuzmanky)??Staci zmenit radice CSS. A ze co by spajala??Kuzmanku s Idanskou a obe s Blsakom, Carrefourom.Urcite by mala taka linka vacsi zmysel ako spominane okruhy L1 a L8. Samozrejme, ze jazdila by v spicke.
Alebo ma dnes rano napadla upravena trasa:Barca-NO-Moldavska-Alejova-Vazec.Solo vozy v spicke...
Jo, niektoré trhané služby majú poobede výjazd zo zadnej brány, keď idú do USS. A nie som istý, ale keď sa v lete r.2000 rekonštruovala križovatka pri Ferrocentre /za použitia koľajových prejazdov Californien, a teda jednokoľajnej prevádzky cez križovatku/, hádam bola tiež ideálna príležitosť prevádzkovať zadný vchod, resp. východ z vozovne. Ale neviem, či sa tak dialo.
Mozno je o mne zname, a ked nie, netajim sa tym, ze som elektrickofil. Akekolvek uvahy o obmedzovani alebo ruseni prevadzky beriem vazne. Ked je situacia taka vazna, treba konat.
Však nech ho KVKV predloží a zároveň uvedie od koho ho má (trebárs v tom dokumente, pričom by sa to mohlo spätne overiť). Inak budem tvrdiť, že sú to stále len reči.
Re #17013 TA: Napr. pre R6tky začínajúce od OC Optima /neraz som to videl/
m2001: Samozrejme existuje konkretny plan, pretoze inak by nemohlo dojst k naprojektovaniu vedenia trate a vycleneniu uzemnej rezervy pri vystavbe noveho sidliska (v EN sa mi strasne zapacil vyraz pre sidlisko "neighbourhood unit" ). Trat je naplanovana od krizovatky Masarykova - Svätoplukova - Alvinczyho, kde ma vzniknut triangel na doteraz stale nejestvujucom useku NMM - ZST. Odtial po Alvinczyho ku krizovatke so Slovenskej jednoty a Rampovou, po Rampovej s mimourovnovym krizenim zel. trate na vetvu Rampovej ul. veducej popri zel. trati severne, cez elektrickovy most cez Hornad, po travnatom pase (uzemna rezerva) medzi Severnym nabr. a zel. tratou (subezne), popod Hlinkovou oblukom doprava ku krizovatke Dopravna - Magnezitarska, medzi Magnezitarskou a krizovatkou Tri brody, po vyjdeni na Tahanovsky kopec krizenim Americkej tr. v blizkosti pristupovej cesty ku Metru a odtial az na konecnu na konci Americkej tr. "Sidl. Tahanovce - Madridska".
Od pochmúrnych vízií ku sci-fi: existuje nejaký konkrétny projekt (alebo aspoň predstava) električkovej trate na THC? Kadiaľ by mala viesť a pod.? a ešte ku dmpk, podľa mňa by namiesto vytvárania tých spomínaných katastrofických scenárov mohla svoje úsilie nasmerovať na hľadanie zdrojov na reko infraštruktúry (rôzne EU fondy, alebo niečo na spôsob PPP (viď rozsiahle reko ciest v lete))
spoj je vykonávaný službou 46175 "c". Po príchode na OC Optima o 17.09 hod končí a ide do vozovne o 17.13 hod. Mal by mať nejaké-tie papierové tabule, na ktorých je iba smer jazdy bez linky.
Bolo by dobre uviest podrobnejsie informacie ohladne, kedy, kto spracoval a kde sa nachadza spominany dokument, odkial su cerpane informacie, aby sa to dalo overit. Pokial to nie je vhodne hodit do diskusneho fora, rad si to pozriem napr. v maile. O roznych viziach sme tu uz diskutovali mnohokrat, ale myslim, ze este nikto neprisiel s priamym tvrdenim, ze sa dostal k nejakemu oficialnemu dokumentu.
Sarko