Reply on: Sarko #17015:
nie je trať plánovaná až po Bencúrovej s trojuholníkom Bencúrova - Masarykova - Stromová ako kedysi
). Trat je naplanovana od krizovatky Masarykova - Svätoplukova - Alvinczyho, kde ma vzniknut triangel na doteraz stale nejestvujucom useku NMM - ZST. Odtial po Alvinczyho ku krizovatke so Slovenskej jednoty a Rampovou, po Rampovej s mimourovnovym krizenim zel. trate na vetvu Rampovej ul. veducej popri zel. trati severne, cez elektrickovy most cez Hornad, po travnatom pase (uzemna rezerva) medzi Severnym nabr. a zel. tratou (subezne), popod Hlinkovou oblukom doprava ku krizovatke Dopravna - Magnezitarska, medzi Magnezitarskou a krizovatkou Tri brody, po vyjdeni na Tahanovsky kopec krizenim Americkej tr. v blizkosti pristupovej cesty ku Metru a odtial az na konecnu na konci Americkej tr. "Sidl. Tahanovce - Madridska".
KVKV
Aj mesto. Vlastne odboru dopravy dosť vadia kolaje. Ďaleko lepšie sa projektujú rýchlostné komunikácie ak tam nezavadzia električka. Pri pomyslení ,že na Južnej alebo Tr.SNP by vznikla šesťprúdová komunikácia im žiaria očičká.
A taká pekná parcela po smyčke na Komenského, Nemcovej,... to tiež nie je na zahodenie.
Vlastne na tom možu všetci /ONI/ len zarobiť. Koho zaujíma, že dlhodobo to bude stratové a nastanú nevratné zmeny. Vládne sa len na 4roky (šéfuje možno trochu dlhšie) tak treba to využiť. A čo bude potom.... nech riešia iní ..potom.
A papalášom z dpmk akoby spadol kameň zo srdca keď vidia možnosť zbaviť sa toho svojho e.d. chlieva čo narobili. Pri pomyslení , že im ostane cca 30 vozov a minimálne starosti .
Pochop , že tí ktorí o tom rozhodujú sa s mhd nevozia.
KAMPAŇ:
Treba dať dokopy nezkompromitovaných ludí ,odborníkov, osloviť širokú verejnosť prostredníctvom tlače a iných médií, organizovať podpisové kampane, ďalšie akcie . Doležité je získať pre verejné angažovanie nejakú známu osobnosť -autoritu. (bude niekto ochotný?).
Ale treba začať INÁČ! Každý totiž zatial poprie** e by sa niečo také pripravovalo! To by bol trapas. Doporučujem zamerať sa na obnovu dopravy na Hlavnej, Masarykovej. Netreba začať hneď električkou, ale vyhlásiť anketu na najvhodnejší dopravný prostriedok (aj tak z toho vyjde električka). Poukázať na TRADÍCIU najstaršieho dp na Slovensku v kontraste s dnešným alarmujúcim stavom.
...Myslíš ,že sa najde dosť ludí a verejnosť sa zobudí???....
**/v Prahe dnes tiež nikto nehovorí o likvidácii Masarykovho nádražia.