Čerpacia stanica vyrastá napriek nesúhlasu mesta
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=20.11.2004/49924K
Vietor lámal stromy, lietali plechy
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=20.11.2004/50002K
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=20.11.2004/49924K
Vietor lámal stromy, lietali plechy
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=20.11.2004/50002K
Prave naopak, tak ako pises, je vhodnejsie mat menej liniek a hustejsie intervaly. Je to sice riesenie "site na mieru" prestupnej tarife, ale prave dnesna Plzen je dokazom, ze i pri neprestupnej tarife je prijemne mat taketo usporiadanie liniek
Balky
Porovnaval som niektore konkretne fakty, ktore sa na tomto fore zvyknu casto preberat. To znaci, zvlast som porovnaval listok v Plzni-listok v KE, pocet tras v Plzni-pocet tras v KE...
Ale...
Pri neprestupnej tarife je pochopitelne, ze cestujuci sa chce dostat z miesta A do B s co najmenej prestupmi. Preto je na zamyslenie, ci su pre cestujuceho vyhodnejsie 3linky z hustym intervalom, alebo 7liniek (R-ky nepocitam, su ucelove) s 30min. intervalom.
Proste, Plzen ma tiez neprestupnu tarifu, pricom siet MHD je uz pripravena na cipove karty, prestupnu tarifu, tak ako to spominal Majkl. V KE by pri jej zavedeni museli uplne zmenit siet MHD, zredukovat pocet liniek, zahustit intervaly.
Dakujem za odkazy na CP.
Re #8299 bigmac: Trepu sa koberce a maximalne tebe trepe v bedni.
Dal som do fora svoj subjektivny nazor, ak ma niekto iny nazor, nech sa paci..