Reply on: Sarko #8294:
Interval 3-4 min je konkretne na L4. L1 ma redsi interval. A nie je celodenny. Bolo zvlastne vidiet na konecnej 4 supravy L4, alebo sa viezt v suprave L4, pricom pred sebou na krizovatke vidis predchadzajuci spoj a o par zastavok dalej nasledujuci. Aj jazda boli o cosi dynamickejsia.Suhlasim s tebou, rozdiel v modernizacii vozov je velmi vyrazny. Ale najviac ma sokovali mechanicke oznacovace. S tym som nepocital.
. Tu nie je zmyslom aby denne pribudlo 5-6 stran textu...
Balky
-tarifa neprestupna, listok 12 Kc (v prepocte 15Sk) - Kosice su na tom lepsie
-mechanicke oznacovace (na drzadlach boli namontovane zbytky z elekt.oznacovacov) - v porovnani z KE je to rovnake
-nizsi pocet elektrickovych liniek (v sucasnosti 3linky) - vyhoda pre Kosice
-v spicke jazdia linky v 3min. intervaloch - v Kosiciach si nedovolite pustit viac naplnenu elektricku, len preto, ze radsej pockate na briku, ktora pride o par minut neskor (navyse ju uz vidite)
Celkovo je vsak elektrickova siet v Plzni odlisna od Kosic. Je to na sposob prazskeho metra, ked jednotlive linky sa krizuju v akomsi trojuholniku v centre mesta - typicke pre hviezdicovu siet.