DPMP má pripravený projekt výmeny označovačov a aj kompletnej zmeny tarify. Bude zavedené elektronické označovanie lístkov (najmodernejšie v ČR) a čipová karta bude fungovať multifunkčne vo viacerých oblastiach. Písali o tom detailne v niektorom z minulých čísel časopisu Městská doprava.
Balky, ty si fakt myslis, ze Plzen so svojim nizsim poctom liniek (3) to ma horsie nez Kosice (7 vnutromestskych a 8 zeleziarenskych)? Aj ked vezmes do uvahy intervaly v KE a PM? Aj ked vies, ze KE maju 240 tisic, zatialco PM 165 tisic?
Tak schvalne, v ktorom meste si dlhsie pockam na elektricku?
Akurát ma pobavilo, že výhodou BČK je kĺzavá doba platnosti lístka. Nuž, aká že je toto výhoda BČK? To predsa s BČK nemá nič spoločné
Re #8274 Omni_817: No... v tom by som ja zase problém nevidel. Veď aj dnes si vodič môže pri nástupe cestujúcich prednými dverami podľa ľubovôle študovať mená a adresy cestujúcich.
Pacila sa mi nadvaznost nocakov na denne linky. Posledne denne linky sa po meste pohybovali este aj po 23:45, (dokonca na zastavkach stali aj spoje iduce do vozovne, garaze!!!ako napr. 16X...) prve nocaky sli z mesta nieco po 0:10. No super.
Interval 3-4 min je konkretne na L4. L1 ma redsi interval. A nie je celodenny. Bolo zvlastne vidiet na konecnej 4 supravy L4, alebo sa viezt v suprave L4, pricom pred sebou na krizovatke vidis predchadzajuci spoj a o par zastavok dalej nasledujuci. Aj jazda boli o cosi dynamickejsia.
Suhlasim s tebou, rozdiel v modernizacii vozov je velmi vyrazny. Ale najviac ma sokovali mechanicke oznacovace. S tym som nepocital.
Čo sa týka intervalu električkových liniek v Plzni, tak ten interval 3-4 min. je myslím CELODENNÝ (minimálne na hlavnej linke určite), a to je obrovský rozdiel. Keď navyše porovnám podiel plzenských modernizácií, rozdiel je veľmi výrazný.
Stale sa tu hovori, aka je DPMK otrasna...Porovnam elektrickovu dopravu u nas a v Plzni:
-tarifa neprestupna, listok 12 Kc (v prepocte 15Sk) - Kosice su na tom lepsie
-mechanicke oznacovace (na drzadlach boli namontovane zbytky z elekt.oznacovacov) - v porovnani z KE je to rovnake
-nizsi pocet elektrickovych liniek (v sucasnosti 3linky) - vyhoda pre Kosice
-v spicke jazdia linky v 3min. intervaloch - v Kosiciach si nedovolite pustit viac naplnenu elektricku, len preto, ze radsej pockate na briku, ktora pride o par minut neskor (navyse ju uz vidite)
Celkovo je vsak elektrickova siet v Plzni odlisna od Kosic. Je to na sposob prazskeho metra, ked jednotlive linky sa krizuju v akomsi trojuholniku v centre mesta - typicke pre hviezdicovu siet.
S tými reklamami sa opäť vyznamenal DP! Pred časom boli na zadnom skle nalepené tak, že cez výrez bola viditeľná len horná polovica čísla linky. A teraz je to poštová banka, ktorou je prelepená polovica bočného transparentu. Síce je dierkovaná ale buse vidno len pri kolmom pohľade ? ? ? ? ?
Ver mi, že aj mne je ľúto toho transpíku ale zrejme je niekde na ťažkej pohodený na zemi......
Ale tú čelnú tabuľu(BRNO), čo mám, vo viditeľnosti a čitateľnosti prekoná už iba BUSE(led-kové) ?
Balky
Suhlasim s tebou, rozdiel v modernizacii vozov je velmi vyrazny. Ale najviac ma sokovali mechanicke oznacovace. S tym som nepocital.