Reply on: Papyr #8298:
Asi si nepochopil, ako som to myslel...Porovnaval som niektore konkretne fakty, ktore sa na tomto fore zvyknu casto preberat. To znaci, zvlast som porovnaval listok v Plzni-listok v KE, pocet tras v Plzni-pocet tras v KE...
Ale...
Pri neprestupnej tarife je pochopitelne, ze cestujuci sa chce dostat z miesta A do B s co najmenej prestupmi. Preto je na zamyslenie, ci su pre cestujuceho vyhodnejsie 3linky z hustym intervalom, alebo 7liniek (R-ky nepocitam, su ucelove) s 30min. intervalom.
Proste, Plzen ma tiez neprestupnu tarifu, pricom siet MHD je uz pripravena na cipove karty, prestupnu tarifu, tak ako to spominal Majkl. V KE by pri jej zavedeni museli uplne zmenit siet MHD, zredukovat pocet liniek, zahustit intervaly.
Dakujem za odkazy na CP.
Re #8299 bigmac: Trepu sa koberce a maximalne tebe trepe v bedni.
Dal som do fora svoj subjektivny nazor, ak ma niekto iny nazor, nech sa paci..
Papyr
CP linky 1: http://www.pmdp.cz/obrazky/prvz151104/SA272487.HTM
CP linky 2:
http://www.pmdp.cz/obrazky/prvz151104/SA560296.HTM
CP linky 4:
http://www.pmdp.cz/obrazky/prvz151104/SA058277.HTM
p = nizkopodlazne vozidlo
Balky, ty si fakt myslis, ze Plzen so svojim nizsim poctom liniek (3) to ma horsie nez Kosice (7 vnutromestskych a 8 zeleziarenskych)? Aj ked vezmes do uvahy intervaly v KE a PM? Aj ked vies, ze KE maju 240 tisic, zatialco PM 165 tisic?
Tak schvalne, v ktorom meste si dlhsie pockam na elektricku?