Nedávno tu prebiehala diskusia o možnostiach konečných úprav tratí a výsledok bol dosť zarážajúci:
-asfalt nie lebo.....(nechce sa mi menovať všetky dôvody pre aj proti, tak len bodky)
-betón liaty nie lebo....
-zatrávnenie tiež veľmi nie ,lebo....
-vysoká trať nie, lebo...čo s ňou v meste
-vydláždenie kockami. tiež nič moc...
Takže aká možnosť nám ostáva? Nože dajte niekto, kto vie...
-asfalt nie lebo.....(nechce sa mi menovať všetky dôvody pre aj proti, tak len bodky)
-betón liaty nie lebo....
-zatrávnenie tiež veľmi nie ,lebo....
-vysoká trať nie, lebo...čo s ňou v meste
-vydláždenie kockami. tiež nič moc...
Takže aká možnosť nám ostáva? Nože dajte niekto, kto vie...
Bjorn
Stále si mi neodpovedal kde by sa tie kamióny a dodávky do nákladnej električky prekladali. Kto by tú trať postavil? Ako by vyzeral spoločný sklad pre hobbymarket, hypermarket s potravinami a obchodné centrum so 150 prevádzkami a kde by stál? Prečo by niekto túžil po ďalších minimálne dvoch zbytočných prekládkach a zamestnávaním desiatok ďalších zamestnancov?