Nedávno tu prebiehala diskusia o možnostiach konečných úprav tratí a výsledok bol dosť zarážajúci:
-asfalt nie lebo.....(nechce sa mi menovať všetky dôvody pre aj proti, tak len bodky)
-betón liaty nie lebo....
-zatrávnenie tiež veľmi nie ,lebo....
-vysoká trať nie, lebo...čo s ňou v meste
-vydláždenie kockami. tiež nič moc...
Takže aká možnosť nám ostáva? Nože dajte niekto, kto vie...
-asfalt nie lebo.....(nechce sa mi menovať všetky dôvody pre aj proti, tak len bodky)
-betón liaty nie lebo....
-zatrávnenie tiež veľmi nie ,lebo....
-vysoká trať nie, lebo...čo s ňou v meste
-vydláždenie kockami. tiež nič moc...
Takže aká možnosť nám ostáva? Nože dajte niekto, kto vie...
Terepin
A čo sa "vykladania banánov" týka, vôbec som tým nemyslel výklad tovaru pri trati. Tým som mal na mysli vybudovanie vlečiek od tratí k obchodom. Všetky štyri sa nachádzajú v bezprostrednej blízkosti rýchlodráhy, ktorá je využívaná len minimálne, tak prečo ju nevyužiť viac? V minulosti u nás nákladná električková doprava fungovala vo veľkom a vzhľadom na to, že cestná doprava je v celom meste hlboko poddimenzovaná, toto by ju značne odbremenilo. Lenže to by tu nesmeli byť ľudia, ktorí namiesto hľadanie výhovoriek prečo sa to nedá začali hľadať spôsoby, ako to realizovať.