Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: myslavcan #80287:
?

Nemá to riešiť polícia... tak kto to má potom riešiť? Revízor? Veď toho si odsúdil už na začiatku.
Ak by sme sa mali riadiť tým, čo píšeš, tak by sme cestovali bez lístkov... sa zamysli, čo za hlúposť si tu napísal.
Reply on: myslavcan #80287:
Brutálne právne bezvedomie.
Reply on: Dead #80286:
A čo by tí policajti urobili? Revízor nemá žiadne právo dožadovať sa OP, kľudne mu čierny pasažier môže povedať nepravdivé údaje. Aj keď svoj OP predloží privolanému policajtovi, tak ten nemá právo poskytnúť údaje revízorovi. A keď píšeš, že fyzicky brániť vo výstupe nemôže, máš pravdu, ale aj neotvorenie dverí je rovnako bránenie vo výstupe. Cestovanie bez lístka nie je trestný čin ani priestupok. Je to "len" porušenie zmluvy o preprave a to nemá riešiť polícia.
Moja dnesna skusenost s revizormi. Revizorka odo mna vypytala cestovny listok, predlozil som kartu, bola v poriadku, nasledne vypytala listok od dalsieho cestujuceho, ten listok nemal, myslim ze vypytala aj obciansky, no ten jej cestujuci nepredlozil, na dalsej zastavke vystupil. Revizorka nespravila nic, ani len zvysenie hlasu, iba celkom potichu nieco povedala. Fyzicky branit vo vystupe asi nemoze, ale neotvorit dvere a zavolat policiu predsa mozne je, alebo nie??

Aky ma vyznam kupovat si platny listok, pokial mozme cestovat nacierno? Ak by tam bola skupina romskych spoluobcanov, mozno by sa to dalo ciastocne pochopit, bol by tam strach o zdravie a mozno aj o zivot, ale toto bol jeden neromsky obcan.

Dost ma to rozculilo, tito ludia cestuju nacierno asi roky a ked si poctivy obcan neodsleduje cas o par minut, alebo nestihne vybrat listok pri nastupe, uz ho idu pokutovat.

Myslim ze revizori by mali byt doprevadzani policiou a v pripade cierneho pasaziera by vodic zablokoval dvere a policia, ktora by bola blizko vozidla by mohla byt na miesto do minuty. Inak to nema vyznam.
Reply on: Yogi616 #80279:
No to ja viem že bol tam nejaký určený termín dokedy to malo byť hotove.. Teraz je to tak isto, tuším do leta 2018 to by malo byť hotové, teda fakt 2 roky ak by sa začalo aj načas... No už teraz mešká začiatok toho celého minimálne 2-3 mesiace a pokiaľ viem tak ako písal 110mat110 (čítal som to aj inde v médiách), ak by sa to aj schválilo v BA hneď teraz, už toho roku sa do zimy veľa toho neurobí,, teda ak sa to rozbehne "gro" sa bude robiť (a aj musí) robiť na buduci rok 2017 - teda budu to zase "rýchle" kroky a na viacerých úsekoch naraz - určite nie tak ako to "pánovali" vo vedeni, že času bude dosť (2 roky určite nie) ... Už teraz to naberá "podobný scenár" ... žiaľ to je realita. ?

Pre KošickýTiger - určite sa nečaká na ukončenie reko ciest aj keď to robí tiež Eurovia, čaká sa na schválenie, kontrolu a podpis celeho projektu v BA ... a to ešte nieje isté či sa niečo "zlé" v tom celom nenájde.. a budeme na začiatku ..
Přátelé, vozy T3 #229", 260, 269, 272 a 284 které byly vyřazené po nehodě a byly nahrazeny novými, tak nějak nemůžu vychytat jejich v.č. (mám na mysli jejich nástupce). Díky
Reply on: myslavcan #80282:
Podľa mňa sa čaká na ukončenie výluky na THC a ukončenie rekonštrukcií ciest ( ktoré tiež robí Eurovia )
Reply on: Yogi616 #80279:
Do novembra/decembra 2018 to bude musieť byť, aj keby CTčka z neba padali, lebo voľby primátora...
Podľa mňa sa len čaká na nejakú ďalšiu výhodnú ponuku na kúpu elektrobusov, aby sa mohli schopné a kapacitné autobusy vyradiť, a na výluku nebolo čo poslať. Vtedy bude jej štart priam ideálne načasovaný.
Reply on: Yogi616 #80279:
Podla povodnych planov sa malo skoncit niekedy v polke roka 2017, takze rezerva do 2018 je cca pol roka. Uz teraz to meska minimalne 2 mesiace a kto vie kolko sa to este natiahne
Reply on: Rudyke902 #80278:
Vieš prečo sa robili tak rýchlo? Lebo to všetko muselo byť ukončené v roku 2015, bol tam nejaký deadline. Bratislava to mala tuším do konca roka. A preto sa to robilo takto.
Lenže teraz máš nové obdobie a podľa prvotných plánov sa malo končiť niekedy v roku 2018 a do konca obdobia ostáva ešte aj tak dosť času. Čiže nemuselo by sa ísť do takých rýchlych krokov...
Reply on: Corey #80276:
No ani ja neviem že kedy vlastne a čo sa začne, ale je to presne tak ako som písal koment v inom príspevku k téme projekt MET 2 .. že už sa dávno malo začať (podľa pôvodneho plánu) a je tých uzlov a usekov tentokrát zase dosť - a ak sa bude meškať (čo už teraz je jasne že áno), tak to dopadne ako minule , že sa bude robiť "hurá systémom skoro skoro", len aby sa stihli termíny - teda tak ako aj predošle projekty, naraz sa odstavia viaceré časti ED a nastane zase dopravný chaos aj - teda nič z toho ako bolo deklarované, že tento projekt bude mať "časový rozvrh a bude sa robiť postupne" .. Už teraz vidím že to tak nebude !! Ale je to len môj názor ... tiež som zvedavý a čakám na nejaké oficiálne info kedy čo a kde sa odstaví a začne sa (asi na zimu, vtedy su ideálne podmienky na zemné práce) ?
Reply on: Corey #80276:
Začať sa má na prelome mesiacov augusta a septembra. Ale pokiaľ viem tak ešte nikto nepodpísal zmluvu so staviteľom takže no neveim ako to bude. Ak mám nepresné info opravte ma ak viete viac .
Zdravim,chcem sa len opytat ako to vyzera z projektom MET.Nevie niekto kedy sa zacne z realizaciou projektu? Popripade,ktory usek by sa mal zacat ako prvy? Dik.
Pri steelke je tá trať už fakt v biednom stave- spomalenie na minimum a aj tak to s celým vozom hádže do bokov, len som čakal kedy sa vykoľajíme
Reply on: rpopo #80272:
Keby to boli nepluskové Variá s nehnacím stredným podvozkom, tak by som to chápal - tam sa technika jazdy zásadne líši od celotrakčných T3 alebo KT8. Ale u pluskových nechápem.
Reply on: rpopo #80272:
Resp. druhá možnosť je, že im po rekonštrukcii tak brutalne pokrátili časy, že tak jazdiť musia, pri tomto trende aký je na AD, by ma to vôbec neprekvapilo.
Reply on: veteran #80271:
Ano na margo toho obutia by ma ešte zaujimalo, či niekto vodičom povedal, aby preferovali štyl jazdy "paka dolu" za učelom ja neviem asi rekuperacie ? Lebo odkedy jazdia Varia, tak su električky výhradne pre sediacich cestujúcich, a električky pieskuju pri brzdeni ešte aj na suchej trati....
Reply on: rpopo #80268:
Oveľa viac ma zaráža, že je ich evidenčný nadstav, no ktorýsi šikovník aj tak tvrdohlavo dennodenne posiela vonku evidentne obutý voz ❗
Reply on: rpopo #80268:
It's not a bug. It's a feature. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.