Reply on: Dispecer #80020:
1. Mne ide o systemove riesenie, to je ako ked televizia dostane pokutu za vysielanie tych podvodnych sms sutazi, nasledne si ich vysiela dalej a dalej okrada ludi - a nielen hlupych, ale napr. aj naivnych dochodcov a pod. Co vyriesi nejake pokarhanie alebo pokuta, mozno par tyzdnov si ten sofer da pozor a potom to bude pokracovat - a hlavne to nerobi jeden, ani dvaja. Ta anketa mala prave zistit co ludi najviac trapi - ak sa na skorsie odchody stazovalo viac ludi, mohli by s tym nieco robit.3. Media su urcite lepsi sposob ako individualna staznost, samozrejme tam nepojdem ja do telky, ani nebudem nahravat na mobil aby som mal dokaz, presny cas je na videu spochybnitelny a po tom, ako sa niektori soferi spravali k cestujucim - a nielen k "spoluobcanom", by som sa necudoval ani keby mi niektory vytrhol mobil z ruky a hodil ho o zem - asi by som mal dokaz a mozno by ho aj prepustili, ale dalsi by si odchadzali zo zastavky stale skor.
Inak si nevymyslam, viem ze to je tazka praca, ale to ako sa niektori spravaju, vrieskaju cez cely autobus, uz som to tu spominal myslim ze niektori cestujuci mali aj strach, nedali sa zavriet dvere, pipalo to a sofer krical na dvoch ("nespoluobcanov"), ze sa vraj opieraju o tlacitko, opakovane, pritom som sam videl ze sa ho nikto nedotykal, nakoniec to prestalo pipat sami par metrov po odchode zo zastavky, samozrejme sofer sa cestujucim neospravedlnil - pritom toto bolo este mierne spravanie oproti inym. Ak niekto cestuje pravidelne MHD, tak si nedovoli obvinit sofera, s ktorym bude denne nuteny cestovat - ani za take spravanie a uz vobec za skory odchod.
Dispecer
"Meno a priezvisko: Meno Priezvisko
Adresa: PSČ Košice
E-mail: email@email.sk
Predmet Vášho podnetu:
Dobrý večer,
som Váš pravidelný cestujúci a všimol som si viaceré zmeny v MHD. Keďže mi celkom záleží na kvalite verejnej dopravy, rád by som Vás informoval o mojich skúsenostiach s novým softvérom v označovačoch EMtest EM 316 io s dotykovým displejom.
Legenda:
dátum #vozidlo (linka | čas:odchodu zo zastávky > konečná zastávka spoja)
21.04.2013 #5244 (27 | 16:57 Belehradská > Staničné nám.)
Pri nástupe 2. dverami som priložil svoju BČK (používanú ako elektronická peňaženka) k označovaču, aby som si zakúpil lístok. Po priložení sa však označovač reštartoval, tak som odišiel k označovaču pri 1. dverách, kde sa situácia zopakovala a tak som šiel k označovaču pri 3. dverách, kde som však zistil, že lístok mám zakúpený...
25.04.2013 #3327 (10 | 22:40 Staničné nám. > Madridská)
Pri nástupe 2. dverami som si priložil BČK v snahe zakúpiť lístok z elektronickej peňaženky - priložil som kartu a zakúpilo mi. Lenže, keďže som mal so sebou batožinu, ako správny cestujúci som si chcel zakúpiť lístok aj pre ňu. Tak som si dal Zakúpiť pre spolucestujúcich a stlačím batožina. V tom si všimnem, že mi ale kúpilo 60 min. lístok pre spolucestujúceho (tlačidlo nad batožinou), tak som sa rozhodol svoj výber zrušiť voľbou "Zrušiť" avšak nič sa nedialo, tak som ešte 2x stlačil znova Zrušiť a nič... Pozrel som vyššie a kúpilo mi už ten lístok (60 min. pre spolucestujúceho, ak sa dobre pamätám) pre 4 spolucestujúcich...
Dúfam, že Vám a spoločnosti EMtest tieto moje skúsenosti pomôžu odstrániť problémy s používaním informačného a odbavovacieho systému a vyladiť jeho funkčnosť.
S pozdravom
Meno Priezvisko
P. S.: V súvislosti s novou verziou softvéru by možno bolo vhodné aktualizovať "screenshoty" v manuáli k označovačom."
Sťažnosti už nejaký rok treba prísť podpísať osobne na DPMK. ? Bohužiaľ.