Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #78892:
Len Oceľ východu bombardovala podnik desiatky krát kvôli zime v električkách. A nevypravené spoje, lebo nebolo čo vypraviť... ?
Reply on: Deluxe700 #78869:
bol by som zvedavý na spomienky pamätníkov, keď prišli prvé T1, T3, T6, ako od prvého dňa jazdili bez porúch 40 rokov ?
Reply on: Gryzly65 #78889:
Iste, požiadavka plnej nízkopodlažnosti a komfortného riešenia interiéru je v tunajších pomeroch len výplod šotobandy.

V civilizovanom zahraničí je to väčšinou už roky štandardom ?

Ale nevadí, čo už. Keďže nám to podľa miestnych študovaných odborníkov závidia, som pokojný. Všetko je v dobrých rukách ?
Ok, som už radšej ticho. Nechcem, aby tu bola ďalšia "žabomyšia" vojna, každý má na tie električky svoj názor a ja si budem za svojim názorom stáť.
Gryzly: Čo som tými električkami išiel, tak som si spravil svoj vlastný názor, čiže nič s miestnou "šotobandou" spoločné nemám. A taktiež aj celkovo ma se*e, že pán Riško sa ide chváliť, aké super giga moderné električky kúpil. Veď to je vhodné na ukrajinu a nie tu do "vyspelej" krajiny (podľa reklám).
A ešte jedna vec. Mladý byť môžem, ale tu ide o to, koľko rozumu niekto má. Je jedno, či má niekto 22, pokiaľ ma rozum na bude mrazu tak to je úplne jedno (a tým nemyslím nikoho z tejto diskusie, ale celkovo v živote. Sám poznám jedného takého...)
Reply on: Deluxe700 #78887:
My chápeme, že si mladý šotouš a chceš prudko zapadnúť medzi starších svojou "znalosťou", ale fakt by si niekedy mohol uznať, že je lepšie nemudrovať. Z môjho pohľadu je jediná chyba tých Varií absencia klimatizácie, všetky ostatné "nevýhody" sú výplodom miestnej šotobandy.
Reply on: Rudyke902 #78883:
Nizkopodlazky nemaju vsetky na elektriku alebo neviem je tam aj lano ? tak vario sa pohne aspon na baterie takze vie aspon vylozit ludi na zastavke v najhorsom pripade ... ale moji prestupovali do busu cez cestu kde trebalo zastavit dopravu 😕 este tusim 361,414,337 maju polpantografy a v niektorom z nich bolo aj na elektriku ked nie u vsetkych 🙂
Reply on: S499.1023 #78882:
A taktiež by sme sa mohli pozrieť aj na tú ich nízkopodlažnosť. V dnešnej dobe by mali byť električky 100 percentne nízkopodlažné a nie to, čo sme kúpili my (len 43 percent nízkopodlažnosti). A o preliezke ani nehovorím. A čo sa týka šmejdov v Ove, Olomoucim a Brne, čo som si písal s čechmi ale aj na iných fórach, tak sa na nich celkom pekne sťažujú, čiže v Košiciach na tom budeme podobne ?
Reply on: S499.1023 #78882:
Stačia... Rovnako ako prepravníky hnoja z Libcháv...? ? ?
Reply on: S499.1023 #78882:
Tuším prvé ostravské Vario má už skoro 10 rokov nie?
Reply on: Zberatel #78870:
No tak vybaviť napr jedno KTčko by sa s takými mohli ? a ešte jeden by ostal v zálohe ako rezerva .. KTčko s akým "polozberačom" len u nás ešte nemáme (z bývalých miest Čssr, ešte aj v madarsku na našich KT čkach čo sme im predali mali na jednej strane už polozberač) ? No to je len taka moja uvaha .. A čo sa týka toho šnuroveho pohonu - tuším už všetky KT 8 NP maju elektropohon zberačov, aj ked zberač je klasicky "stary", že? No a že si ostal visieť - hm, to bol asi výnimočný prípad vtedy,, ešte dobre že si mal supravu a tých vozov s "pohonom" zberačov nebolo na trati vela ? kdežto teraz sa to zmení tými pluskami ?
Reply on: Deluxe700 #78881:
Tak to si vyslovene odborník na slovo vzatý, keď si s tým už dvakrát išiel a už máš aj jasno ? . Ja len že takéto električky už nejaký ten rok jazdia aj v Ostrave, Olomouci, Brne a nemám pocit, že by sa rozpadávali. A "vaše šmejdy" som neobhajoval, hovorím len o tom, že ich konštrukcia nie je "plastošmejdová". Nakoniec si myslím, že vám do najsevernejšieho balkánskeho mesta stačia ? .
Reply on: S499.1023 #78879:
Takže ty ideš ešte tie "super giga moderné" električky obhajovať ? Pozri sa, aké električky sú v Bratislave, Prahe, v Maďarsku alebo aj v Poľsku a potom obhajuj tie naše šmejdy. A čo je na tom "plastošmejdového" ? Celá karoséria ... a celkovo by som povedal že aj všetko. Ja len hovorím že tieto "moderné" električky vydržia max. 2 roky. Potom budú skoro všetky v garáži kvôli poruchám ? A že ja sa do toho nevyznám ? Tak touto "modernou" električkou som išiel 2x (raz na linke 7 a raz na linke R1) a stačilo mi, aby som si spravil vlastný názor.
Reply on: Bjorn #78856:
a ja ze preco zrazu v meste same T6 na 2ke 4ke aj 7ke.. ? kde asi udelali soudruzi z ndr chybu? ? mam silny pocit ze s tymi pragoshitexovymi kadibudkami si este hodne "srandy" uzijeme.. doslova "kupa storocia" bravo sudruh Risko a dpmk ? eurofondovy tunel storocia.niekto sa na tom fajne nabalil
Reply on: Deluxe700 #78874:
Tým som chcel povedať, že tomu nerozumieš a kecáš. Čo je na Taškentwagenoch plastošmejdového?
Reply on: Bjorn #78875:
No neviem, ale pri busoch išlo o zlikvidovanie lebo mali neekologické motory na naftu. Aby sa nebodaj ešte nepredali ďalej a tým pádom, by to nesplnilo účel = ekologizácia dopravy.
Reply on: Bjorn #78876:
Tak to sedí. ?
Reply on: Tatranka #78866:
Pokiaľ bude väčšina stáť pre poruchu, tak samozrejme nie. Ale je tu snaha nahradiť súpravy jedným Taškentom, takže skôr či neskôr...
Reply on: S499.1023 #78872:
Autobusy sa museli zlikvidovať, dokonca sa vybavovala výnimka pre historický Ikarus 280. Pri električkách to snáď neplatí?
Reply on: S499.1023 #78873:
Čo tým myslíš ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.