Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: monoblok #76036:
tak to som fakt zvedavy aj ja doteraz sa duhovi junaci mohli vyhovarat na pocasie-mraz, sneh, teploty vietor a pod uvidime co si vymyslia na jarne a letne obdobie ? tipujem to na jarnu unavu ? a ku sankciam-nic noveho som nepovedal kedze eu to sama potvrdila ze projekty nepreplatia ak sa nestihnu stanovene terminy takze tak ,a uz vonkoncom by som netvrdil ze "o nic nejde" .. inak mam otazocku neviete aky zvrsok sa bude davat na sturovu a smerom senny trh a stanicu? kuzmanka a hviezdoslavova ma byt zatravnena, v priestoroch zastavky dlazba, ostatna cast IKD trasy sa planuje tiez takto?a co terasa a amfik?
Reply on: hmozdinka #76033:
Precitaj si clanok, Sietari len tam poukazuju na to, ze sa 4 mesiace nic nerobilo a teraz je sklz oproti planovanym uzavierkam a odovzdavkam. Termin je 31.7.2015, uvidime ci to stihnu.
Reply on: monoblok #76028:
Jóóóóóój...No aľe kedz ňemaš košicke koreňe tristo generaciji dozadu ta to še mu ňepočita. Kapišto barátom? ? ? ?
Reply on: hmozdinka #76033:
Co maš doma čarovnu guľu?

Sieťkari už robia predvolebnú kampaň. O nič nééééééjdééééé...? ? ?
Reply on: marek_41 #76032:
sankcie v tom slova zmysle ze nam tieto a s vysokou pravdepodobnostou ani dalsie projekty v buducnosti nepreplatia a budeme si musiet vsetko hradit sami.. a neviem skade, cize =brutalne zadlzenie mesta.. cize to bude mat pre mesto katastrofalne nedozierne nasledky..
ja tam nic o sankciach nevidim
krasa, eu nam uz hrozi sankciami za meskanie prac http://www.kosicednes.sk/meska-ci-nemeska/ ?
Reply on: mi.v #76021:
Tuším do Ostravy sa hlásili, ale či uspeli ani neviem... ?
Reply on: jerry7 #76026:
Keďže sa bude meniť poloha koľají (bude sa vyrovnávať oblúk), tak to až také jednoduché nebude...
Reply on: KVKV #76019:
Ja som Kosican od narodenia, tak nerozumiem injektivam voci mojej osobe. Ako som pisal nizsie, v meste sa na hociake miesto da pesi dostat do 5-10 minut, tak neviem naco opatovne vracat elektricku na Hlavnu. A jasne, ja zijem v Prahe a KVKV pozna lepsie dopravu v Prahe ?, minibusove linky mozu projektovat kolko chcu, su uplne zbytocne, do oblasti Staromaku totiz chodia hlavne turisti, ktori chodia aj tak pesi a Prazaci uz tolko prejdu peso. Ano tramvajova trat sa planovala, lenze s tym Praha 1 nesuhlasi a tym to asi aj konci. Len tak btw, ked ste si nevsimli, dolna cast Vaclavaku je uz pesou zonou. Ale KVKV vie vsetko najlepsie ? ?
Reply on: jerry7 #76026:
Majú to určite ideálne rozplánované do 31. 12. 2015.
Reply on: veteran #76025:
chapem..no vykopove prace a upravu spodku nebudu robit..predpokladam len vrsok ze upravia a ten most....?
Reply on: jerry7 #76024:
Rozsiahle? Nuž, bude sa napríklad rekonštruovať celé mostné teleso. Pre Dúhu je rozsiahlou prácou aj pokosenie trávnika.
Reply on: veteran #76023:
aha jasne ze bolo rekonstruovane v 2006 no aj tak musia prerobit na ten typ ktory sa vyzaduje teraz pretoze nespĺňa parametre tram-trainovej trate...no predpokladam, ze to nebude trvat az tak dlho.tam su v plane len mensie upravy a nie az take rozsiahle ako u ostatnych prerabkach...ci??
Reply on: jerry7 #76022:
http://imhd.sk/ke/doc/sk/13306/1-etapa-projektu-Integrovanej-kolajovej-dopravy.html

Trasa trate + mapové prílohy – tu je všetko vysvetlené.
Preco je cesta od jakabovho palaca smer stanica uzavreta...ako viem ide sa tam cez kolaje ale tie sa asi nebudu robit...ci?myslim ze tie su robene alebo sa mylim?ak tak ma opravte ?
Reply on: KVKV #75996:
...k staršiemu príspevku – toto je vozidlo pre Hlavnú 😉
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/298220-ceska-tramvaj-na-baterii-ujede-az-16-kilometru-jezdit-bude-v-seattlu/

16 km dojazd na baterky? Ostatní výrobcovia machrujú, že vedia na baterky prejsť "až" 3-5 km.

Inak kde sú briky od Inekonu cenovo v porovnaní s Variom? (Nemyslím tie baterkové.) Celkom by ma zaujímalo, či sa oni hlásia do tendrov u nás alebo nie.

Inekony sa tešia obľube v USA na krátkych tratiach:
Portland: http://www.oldtrails.com/LightRail/PortlandStreetcar/raillposh.htm
Tacoma: http://www.oldtrails.com/LightRail/Tacoma/railltach.htm
Seattle: http://www.oldtrails.com/LightRail/SeattleStreetcar/raillsesh.htm
Našiel som správu, že v súčasnosti až 35 amerických miest obnovuje električkovú dopravu.
Igen!

Aľéééé už še to ľepši bo už nošime spodne pradlo, ňeošikavame na Fö utca domy a smarčime do šnoptichľa...? ? ?
Reply on: monoblok #76008:
...."na dedinach sú ludia ovela vitálnejší a je to práve vdaka pohybu".... Tiež mám ten pocit, že gadžove-prišelci začínajú tvorit "zdravé jadro košičanov" a zavádzajú tu svoje valalské zvyklosti.

Ak to takto pojde , dalšia generácia bude usilovat o úplnú likvidáciu električky ."mi tu nesceme žadne rihi do drahi, bo u nas na valale take nebulo".....

Situáciu v Prahe zrejme poznám lepšie, videl som rozne varianty projektov návratu ed na Václavák a minibusových liniek (po vzoru Viedni) .Najpotrebnejšia trat a najreálnejšia varianta je trat z Vinohradskej s napojením na Vodičkovu/ Jindřišskou. Samozrejme aj v Prahe sú názorové skupiny pre a proti.
Reply on: Rudyke902 #76016:
No keď som to pochopil správne, tak zastávka bude len jedna až vzadu, ako sa ide k Pošte 2 a celé Staničné námestie bude zjednosmernené. Ako bude jazdiť MHD, to netuším.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.