Precitaj si clanok, Sietari len tam poukazuju na to, ze sa 4 mesiace nic nerobilo a teraz je sklz oproti planovanym uzavierkam a odovzdavkam. Termin je 31.7.2015, uvidime ci to stihnu.
sankcie v tom slova zmysle ze nam tieto a s vysokou pravdepodobnostou ani dalsie projekty v buducnosti nepreplatia a budeme si musiet vsetko hradit sami.. a neviem skade, cize =brutalne zadlzenie mesta.. cize to bude mat pre mesto katastrofalne nedozierne nasledky..
Ja som Kosican od narodenia, tak nerozumiem injektivam voci mojej osobe. Ako som pisal nizsie, v meste sa na hociake miesto da pesi dostat do 5-10 minut, tak neviem naco opatovne vracat elektricku na Hlavnu. A jasne, ja zijem v Prahe a KVKV pozna lepsie dopravu v Prahe ?, minibusove linky mozu projektovat kolko chcu, su uplne zbytocne, do oblasti Staromaku totiz chodia hlavne turisti, ktori chodia aj tak pesi a Prazaci uz tolko prejdu peso. Ano tramvajova trat sa planovala, lenze s tym Praha 1 nesuhlasi a tym to asi aj konci. Len tak btw, ked ste si nevsimli, dolna cast Vaclavaku je uz pesou zonou. Ale KVKV vie vsetko najlepsie ? ?
aha jasne ze bolo rekonstruovane v 2006 no aj tak musia prerobit na ten typ ktory sa vyzaduje teraz pretoze nespĺňa parametre tram-trainovej trate...no predpokladam, ze to nebude trvat az tak dlho.tam su v plane len mensie upravy a nie az take rozsiahle ako u ostatnych prerabkach...ci??
Preco je cesta od jakabovho palaca smer stanica uzavreta...ako viem ide sa tam cez kolaje ale tie sa asi nebudu robit...ci?myslim ze tie su robene alebo sa mylim?ak tak ma opravte ?
16 km dojazd na baterky? Ostatní výrobcovia machrujú, že vedia na baterky prejsť "až" 3-5 km.
Inak kde sú briky od Inekonu cenovo v porovnaní s Variom? (Nemyslím tie baterkové.) Celkom by ma zaujímalo, či sa oni hlásia do tendrov u nás alebo nie.
...."na dedinach sú ludia ovela vitálnejší a je to práve vdaka pohybu".... Tiež mám ten pocit, že gadžove-prišelci začínajú tvorit "zdravé jadro košičanov" a zavádzajú tu svoje valalské zvyklosti.
Ak to takto pojde , dalšia generácia bude usilovat o úplnú likvidáciu električky ."mi tu nesceme žadne rihi do drahi, bo u nas na valale take nebulo".....
Situáciu v Prahe zrejme poznám lepšie, videl som rozne varianty projektov návratu ed na Václavák a minibusových liniek (po vzoru Viedni) .Najpotrebnejšia trat a najreálnejšia varianta je trat z Vinohradskej s napojením na Vodičkovu/ Jindřišskou. Samozrejme aj v Prahe sú názorové skupiny pre a proti.
No keď som to pochopil správne, tak zastávka bude len jedna až vzadu, ako sa ide k Pošte 2 a celé Staničné námestie bude zjednosmernené. Ako bude jazdiť MHD, to netuším.
mi.v
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/298220-ceska-tramvaj-na-baterii-ujede-az-16-kilometru-jezdit-bude-v-seattlu/
16 km dojazd na baterky? Ostatní výrobcovia machrujú, že vedia na baterky prejsť "až" 3-5 km.
Inak kde sú briky od Inekonu cenovo v porovnaní s Variom? (Nemyslím tie baterkové.) Celkom by ma zaujímalo, či sa oni hlásia do tendrov u nás alebo nie.
Inekony sa tešia obľube v USA na krátkych tratiach:
Portland: http://www.oldtrails.com/LightRail/PortlandStreetcar/raillposh.htm
Tacoma: http://www.oldtrails.com/LightRail/Tacoma/railltach.htm
Seattle: http://www.oldtrails.com/LightRail/SeattleStreetcar/raillsesh.htm
Našiel som správu, že v súčasnosti až 35 amerických miest obnovuje električkovú dopravu.