aha jasne ze bolo rekonstruovane v 2006 no aj tak musia prerobit na ten typ ktory sa vyzaduje teraz pretoze nespĺňa parametre tram-trainovej trate...no predpokladam, ze to nebude trvat az tak dlho.tam su v plane len mensie upravy a nie az take rozsiahle ako u ostatnych prerabkach...ci??
Preco je cesta od jakabovho palaca smer stanica uzavreta...ako viem ide sa tam cez kolaje ale tie sa asi nebudu robit...ci?myslim ze tie su robene alebo sa mylim?ak tak ma opravte ?
16 km dojazd na baterky? Ostatní výrobcovia machrujú, že vedia na baterky prejsť "až" 3-5 km.
Inak kde sú briky od Inekonu cenovo v porovnaní s Variom? (Nemyslím tie baterkové.) Celkom by ma zaujímalo, či sa oni hlásia do tendrov u nás alebo nie.
...."na dedinach sú ludia ovela vitálnejší a je to práve vdaka pohybu".... Tiež mám ten pocit, že gadžove-prišelci začínajú tvorit "zdravé jadro košičanov" a zavádzajú tu svoje valalské zvyklosti.
Ak to takto pojde , dalšia generácia bude usilovat o úplnú likvidáciu električky ."mi tu nesceme žadne rihi do drahi, bo u nas na valale take nebulo".....
Situáciu v Prahe zrejme poznám lepšie, videl som rozne varianty projektov návratu ed na Václavák a minibusových liniek (po vzoru Viedni) .Najpotrebnejšia trat a najreálnejšia varianta je trat z Vinohradskej s napojením na Vodičkovu/ Jindřišskou. Samozrejme aj v Prahe sú názorové skupiny pre a proti.
No keď som to pochopil správne, tak zastávka bude len jedna až vzadu, ako sa ide k Pošte 2 a celé Staničné námestie bude zjednosmernené. Ako bude jazdiť MHD, to netuším.
Hm, a ako tam bude jazdiť na stanicu už aj tak dosť "okresaná" MHD? ? Z tých máp dosť nieje jasné kde budu zastávky AD (aj náhradnej dopravy) ,, no to už asi horšie v tej doprave v našom meste nemôže byť ? Ešte nech sa niečo stane na rýchlodráhe, alebo na jazere - a celá MHD "padne" do kolapsu ..
Plný súhlas!
Na riadnu MHD už dôvody pominuli. Pešia zóna sa stala cyklisticko - pešou zónou.
Gro ulice pomaly a isto, tvoria krčmy všetkých typov...A ak to takto pôjde ďalej, stačí celú Hlavnú zastrešiť a bude z nej najväčšia krčma na svete ? ? ?
Jednoducho Hlavná ulica rokmi zmenila svoj charakter. Pri takýchto zmenách sa nemôžeme pozerať do minulosti, treba zohľadniť aktuálne požiadavky a stiuáciu, nie historické fakty.
Čo sa týka MHD na Hlavnej zdieľam taky isty názor ako diskutujúci podomnou. Chcel by som len dodať, že potreba MHD na Hlavnej sa podľa mňa rokmi vytratila a to hlavne vďaka tomu, že mesto sa rozrástlo a všetky dôležité inštitúcie a ciele ktoré boli kedysi sustredené na Hlavnej sa presťahovali do iných častí mesta, napr. známe obchody a banky. Postupne na Hlavnej ostali iba reštaurácie, kaviarne, bary a pivárne ktorým MHD rozhodne netreba. Je treba si uvedomiť, že v prvej polovici 20. storočia keď sa tam električky zaviedli vyzeralo mesto úplne inak a Hlavná bola fakt hlavná v pravom slova zmysle práve kvôli tomu čo som spomínal vyššie, dnes už toto neplatí, je to skôr turistická destinácia a miesto pre nedeľné prechádzky s rodinou, rôzne podujatia pre verejnosť.
Električka na Hlavnej ako bežná prevádzka to fakt nie, minulý týždeň som bol v BA a keď sme prechádzali cez Obchodnú ulicu po ktorej jazdia len električky,tak to sme šli krokom a každú chvíľu zvonil..a to tam ľudia vedia,že tam električky jazdia. Je to pomalé a hlučnosť by sa riadne zvýšila. Ak nejaká premávka,tak len tie nejaké vyhliadkové jazdy občas,ale normálne určite nie
Su na Hlavnej nejake dolezite urady, nemocnice alebo dajme tomu posta, aby musela byt Hlavna dostupna priamo MHD? Pre turistov by bolo vhodne opat zaviest kona ktory by tahal vagon, je to tiez ekologicka forma dopravy a navyse sa do historickeho centra hodi ako atrakcia.
To je prave problem mestskych ludi, malo sa hybu a potom v starobe uz ledva prejdu par krokov. Na dedinach su ludia ovela vitalnejsi a je to prave aj vdaka pohybu. Trat cez Masarykovu OK, ale na Hlavnej to uz povazujem za luxus mat v centre elektrickovu trat na kazdej ulici. Ide aj o atmosferu Hlavnej ulice, kde je pesia zona a nechodia tam ziadne auta ani zvoniace elektricky, takto by mesto prislo o pomaly jedinu pokojnu zonu v centre. Z dlouhej sa na Staromak da pohodlne dostat autobusom cislo 207 a Na Prikope a Vaclavak je skor snaha urobit z toho pesiu zonu a skutocne tam opatovne nepchat elektricky. Casy 60tych rokov su prec a pri tych mnozstvach ludi v centre je diametralny rozdiel mat tam elektricky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jerry7