ok, ked mas nieco lepsie ukaz.. vsetci sme velmi zvedavi ? ? a pises akoby o krize v spanielsku nikto nevedel.. ja som to dal sem ako priklad ako by mohol konecny zvrsok vyzerat.. podobny zvrsok maju aj v debrecene a inych mestach a okrem toho samotni duhaci sa ohanaju ze vsade mimo zastavok kde sa bude dat chcu mat zatravneny zvrsok a na zastavkach bude dlazba/beton prip asfalt na prechodoch(zrejme) aspon tak je to zatial aj na obrazkoch v projekcii ? som zvedavy aka bude realita..
Umelá tráva, premrdané fondy, dokončenie v nedohľadne - bars dobrý príklad si si vybral, Trilexík: However funding ran out as a result of the Spanish economic crisis,[3] with only 250 million of the estimated 502 million euros available. In 2012, the remaining funds were secured through a 260 million loan from the European Investment Bank.[2] and the planned date of completion was moved to early 2014.[2] However, further delays resulted in a shortfall in funding, which was resolved on 1 July 2014, with the metro now scheduled to open in 2015.[4]
Buse sú HORŠIE ČITATEĽNÉ DISPLEJE (v noci podľa mňa), ale ako tu píšete, že iba zanedbávame údržbu, tak si myslím, že inak sú KVALITNEJŠIE. V BA napríklad som nemal problém vidieť niećo na displeji BUSE. Ale v inom meste som nevidel ani nefunkčný EM-test.
TAKŽE ZÁVER: MYSLÍM SI, ŽE BUSE(v KE) SÚ HORŠIE ČITATEĽNÉ DISPLEJE AKO EM-TEST, ALE SÚ NA TO, ŽE LEN ZANEDBÁVAME ÚDRŽBU AJ KVALITNEJŠI(vynechávanie bodiek je lepšie, ako keď na T3 na displeji EM-test svieti celý displej na oranžovo. Taže tak.?
Aby si sa rozumel do technologie. Buse ma kazdy bod reprezentovany malou kovovou/plastovou bodkou ktora sa otaca a podla toho meni farby na zelenu/ciernu. V noci su len prisvietene bielym alebo zelenym svetlom. Cez den nemusia byt osvetlene a ked sa na displeji nic nemeni, ukazuje poslednu zobrazenu informaciu. Avsak jednotlive body sa casto zaseknu takze displej je roztraseny.
Emtest ma na kazdom bode samostatnu ledku - svetielko. Tym je tento displej necitatelny na slnku pretoze nema kontrastne pozadie. Ak displej zhasne, zmizne cely text.
To, že chodíš na ZŠ je teraz trochu jedno, ale jednotný názor by si už snáď v 14. rokoch mohol mať, nie?
Dávam sem tvoje príspevky:
21.12.2014 16:59 "Podľa mňa Buse sú horśie displeje, pretože vynechávajú bodky, podľa mňa majú nižšiu svietivosť alebo polovica displeja svieti a polovica nie. EM-test svieti stále. Chybný EM-test displej som v inom meste nevidel."
22.12.2014 18:37 "Ale podľa mňa sú Buse fakt kvalitnejšie ako EM-test - len viackrát som mal problém prečítať niečo na displeji Buse ako na Em-test."
Ja chodím len do ZŠ, takže sa do technológií displejov vôbec nevyznám, sorry. Ale podľa mňa sú Buse fakt kvalitnejšie ako EM-test - len viackrát som mal problém prečítať niečo na displeji Buse ako na Em-test.
Hlavne v noci na KT8D5rn.2 niekedy Buse nie sú vôbec zasvietené, alebo svieti iba polovica displeja. Pri EM-testoch to funguje asi inak. Buse pracujú vraj na nejakom magnetickom princípe a EM-test majú vysokosvietivé LED diódy ( to som len počul, takže neviem, či je to pravda ). Vnútorné displeje, súhlasím, že sú oveľa čitateľnejšie.?
No ja si myslím - a je to môj názor, že BUSE displeje su spolahlivejšie, a lepšie viditelné, s lepším jasom čo sa týka vnútorných, tak aj vonkajších.. Tak ako tu bolo na fotke, za jasneho počasia tie vonkajšie fakticky nieje vidiet, a vnútorné, polovica z nich má taký slabý jas, že už z polovice voza v interieri je prakticky nečitatelné to čo na ňom beží.. Je pár vínimiek , čo sa týka jasu, no aj tak hrúbka písmien (alebo bodiek) je omnoho menšia ako na BUse čkach, teda fakt čo sa týka vnútorných displejov BUSE su omnoho čitatelnejšie a jasnejšie ako EM testy.. A tak isto aj vonkajšie,, Čo sa týka spoľahlivosti - je to aj o správnej udržbe.. no vozy ktoré prišli ako nové a s BUSE displejmi, vo všetkých tie displeje funguju dobre, su dobre viditeľné - (TEDOM, SOLARIS alebo KT8, či BUSE v SOR z Karos) .. Samozrejme ak palibný počítač funguje správne.. No ak porovnám to s EM test displejmi dodatočne montovanými do električiek T6, T3, je veľmi málo takých ktoré su dobre viditeľné, či už vnutorne či vonkajšie,, nefungujúcich ani nehovoriac.. Ved sám si napísal nakoniec, že to čo je v nových VARIACH je pre teba trochu nemoderne .. Je to ale môj názor.. ?
Inak, tendruje sa aj projektová dokumentácia druhej časti modernizácie električkových tratí. Pod mostom VSS má vzniknúť obratisko. Presne 30 rokov po zlikvidovaní starého projektujeme nové ?
Vynechávanie bodiek... Jáááj, to by bolo dobré raz za čas aj rozobrať a vyčistiť. Odborne sa tomu hovorí údržba, v tunajších pomeroch terra incognita. Svietivosť: BUSE má mechanické reflexné terčíky. Tie akosi nevedia svietiť. Osvetlenie je druhá vec, staré kusy boli osvetlené neónkou, čo bola zastaralá technológia a preto sa do krysorov už nemontovali.
Odporúčam za slnečného počasia skúsim prečítať nápis napr. na čelnom EmDžade #3319. Ak sa ti to podarí, budem prvý v špaliéri gratulantov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.