Reply on: Dispecer #64362:
áno, toRe #64364 veteran: aj keď tam vznikne obytná štvrť, nevidím dôvod, prečo by sa tým mala rušiť cesta plánovaná popri Hornáde. Snáď nechce autor tohto nezmyslu povedať, že je efektívnejšie stavať cestu krížom-krážom namiesto priameho ťahu popri koryte Hornádu.
"Veľmi čudná je aj rezerva pre trať MMM-ŽST. Doteraz som mal pocit, že sa počíta s vedením trate po Svätoplukovej. Tento plán ráta s traťou po Bencúrovej."
--->>> pri prekresľovaní sa asi niekto nechal inšpirovať históriou. Možno polemizovať, či je to lepšie riešenie ako po Svätoplukovej.
"Chýba mi tiež územná rezerva pre električkovú dopravu do Východného mesta."
--->>> pri podjazdoch na Palackého je zakreslená mimoúrovňová križovatka, aspoň si teda myslím, že to je ona, avšak trasovanie prímestských autobusov po nej vedené nie je, takže táto oblasť je celkovo nejako nepodarená. Inak, nemenil sa v súvislosti s výstavbou pravého jazdného pruhu na Palackého v smere do mesta pod najzápadnejším železničným podjazdom regulačný plán? V tých miestach mala ísť trať, nie? Navyše, kdesi som už, asi na kosice.sk alebo možno inde, videl aj regulačný plán, z ktorého už mimoúrovňová križovatka na Palackého bola vyňatá.
"Veľkým pozitívom je prepojovacia cesta Barca-Jazero, Krásna-Šebastovce a nová cesta do Valalikov."
--->>> mne tá nová cesta k Valalikom pripadá urobená akosi nasilu - jednak prechádza popod trať v mieste súčasného podjazdu (je vôbec dostatočne široký?) a taktiež zatáča až zbytočne na východ a napája sa na komunikáciu Valaliky - spaľovňa značne mimo súčasnej hlavnej cesty vedúcej cez Valaliky. Letmým pohľadom na mapu si dovolím tvrdiť, že je to ešte dlhšia cesta ako súčasná - pre toho, kto ide ďalej cez Valaliky. A po tretie ak by už niekto chcel uľahčiť cestu pre mechanizmy smerujúce do spaľovne, tak ju od plánovaného kruhového objazdu mohli viesť priamo k nej. Takto vzniklo len nejaké čudo končiace na súčasnej ceste kdesi uprostred poľa.
tbus