Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #64362:
áno, to

Re #64364 veteran: aj keď tam vznikne obytná štvrť, nevidím dôvod, prečo by sa tým mala rušiť cesta plánovaná popri Hornáde. Snáď nechce autor tohto nezmyslu povedať, že je efektívnejšie stavať cestu krížom-krážom namiesto priameho ťahu popri koryte Hornádu.

"Veľmi čudná je aj rezerva pre trať MMM-ŽST. Doteraz som mal pocit, že sa počíta s vedením trate po Svätoplukovej. Tento plán ráta s traťou po Bencúrovej."
--->>> pri prekresľovaní sa asi niekto nechal inšpirovať históriou. Možno polemizovať, či je to lepšie riešenie ako po Svätoplukovej.

"Chýba mi tiež územná rezerva pre električkovú dopravu do Východného mesta."
--->>> pri podjazdoch na Palackého je zakreslená mimoúrovňová križovatka, aspoň si teda myslím, že to je ona, avšak trasovanie prímestských autobusov po nej vedené nie je, takže táto oblasť je celkovo nejako nepodarená. Inak, nemenil sa v súvislosti s výstavbou pravého jazdného pruhu na Palackého v smere do mesta pod najzápadnejším železničným podjazdom regulačný plán? V tých miestach mala ísť trať, nie? Navyše, kdesi som už, asi na kosice.sk alebo možno inde, videl aj regulačný plán, z ktorého už mimoúrovňová križovatka na Palackého bola vyňatá.

"Veľkým pozitívom je prepojovacia cesta Barca-Jazero, Krásna-Šebastovce a nová cesta do Valalikov."
--->>> mne tá nová cesta k Valalikom pripadá urobená akosi nasilu - jednak prechádza popod trať v mieste súčasného podjazdu (je vôbec dostatočne široký?) a taktiež zatáča až zbytočne na východ a napája sa na komunikáciu Valaliky - spaľovňa značne mimo súčasnej hlavnej cesty vedúcej cez Valaliky. Letmým pohľadom na mapu si dovolím tvrdiť, že je to ešte dlhšia cesta ako súčasná - pre toho, kto ide ďalej cez Valaliky. A po tretie ak by už niekto chcel uľahčiť cestu pre mechanizmy smerujúce do spaľovne, tak ju od plánovaného kruhového objazdu mohli viesť priamo k nej. Takto vzniklo len nejaké čudo končiace na súčasnej ceste kdesi uprostred poľa.
Reply on: Dispecer #64350:
Neviem sice kedy sa to robilo, ale autobusy SAD sa na stanicu vracaju cez krivu. Ako pred 2 rokmi

Co je to za zastavku MHD za krasnou smer Mysla?

Taktiez elektricka na THC, konci na Belehradskej a tam?
Reply on: romeo #64366:
Potiahnúť železničnú trať by výhodné nebolo.
Dnes som mal tú "česť",ísť el. 384. Tá 384 hučí jak hovado a trasie jak besná. Ľudia urobte s ňou niečo,prosím vás. Ešte 2-3 jazdy a povraciam sa v nej ? .
Reply on: Yogi616 #64368:
Ten, čo to robil, to len obkreslil od svojich predchodcov a doplnil dve-tri nové veci. ? Čo sa týka električkových tratí, tak rezervy pre ne sa v zásade nezmenili dobrých 20 rokov. A to nehovorím, že prvopočiatky plánov niektorých tratí sú staré 40 rokov. ?
Reply on: Dispecer #64350:
Pekný plánik, škoda, že nič z toho sa nezrealizuje. Hlavne, čo sa týka električkovej dopravy. ?
Už vidím električky na Ťahanovciach, trať z NMM na ŽST tiež už jak keby postavená bola, trať na Popradskej a okolo OC Cassovie. Hm, ten čo to robil, sa asi nudil.
Aspoň na papieri tam máme električky už 20 rokov.
Ja som rozmýšľal nad úplne sci-fi nápadom k letisku. Proste električková trať by odbočovala na Pereši a niekedy v strede úseku medzi Perešom a Letiskom by trať bola zapustená do zeme. Konečná električiek by bola niekde pod zemou pred letiskom a rovno by sa stamať šlo do letiskovej haly. Konečná by bola riešená úvraťou, takže by postačili KTčka, resp. nové vozy. Ale to len tak sci-fi troška. ?
ja tu neporovnávam košické letisko s viedenským ? len som hovoril,že by bolo výhodné potiahnúť železničnú trať, keď už je tak blízko letiska..nikto nevie ako môže byť v budúcnosti vyťažené, svetové letisko z neho nebude, ale potenciál môže mať...busy tam chodia prázdne,lebo ide raz za hodinu, ak niekomu po prílete odíde pred nosom bus,tak nebude čakať hodinu..to isté ak ide bus nevyhovujúco pred príletom..ľudia používaju tým smerom taxíky,ale že ich je dosť,vidím vždy pred príletom lietadla..ak by všetci tí ľudia šli mhd,tak nestačí ani klbový bus..ale všetko je to o spojení...Tram-train je ok,ale napríklad takí čo prídu z južného smeru, tak pekne si prejdu okolo letiska tak cez centrum a až potom sa k letisku vrátia ak to dobre chápem
Reply on: Dispecer #64360:
NEZABUDOL ale bavime sa o letisku nie o priemyselnom parku, valeo ma specialne spoje v urcitych casoch nechcem to miesat do letiska, ktore tu niekto zacal porovnavat s videdenskym ?
Reply on: TA #64348:
Nie som si istý, ale pravdepodobne išlo o kolóniu domov na Májovej. Mier sa vtedy ešte len začínal stavať.

Re #64350 Dispecer: Pekná omaľovánka. Chýba mi tam územná rezerva pre električky na Euróskej a Austrálskej triede, s ktorou sa pôvodne počítalo. A ten most ponad Aničku ? (podotýkam, že štvorprúdový so stredovým ostrovčekom pre električku = rozumej: šírka ako diaľnica).

Absencia prepojenia Ľavobrežnej a Severného nábrežia: Tak toto chýba už tretí rok. Niekto šikovný totiž v roku 2009 vymyslel, že v okolí Priemyselnej vznikne obytná štvrť s výškovými dominantami. A pomenila sa uličná sieť. Takže "hlavná cesta" povedie cez túto štvrť systémom cik-cak. ?

Veľmi čudná je aj rezerva pre trať MMM-ŽST. Doteraz som mal pocit, že sa počíta s vedením trate po Svätoplukovej. Tento plán ráta s traťou po Bencúrovej.

Chýba mi tiež územná rezerva pre električkovú dopravu do Východného mesta. Električka by mala ísť okolo McDonaldu po novovytvorenej ulici "Za plavárňou", ktorá sa napojí na Bajzovu/Palackého. Ulica tam zakreslená je, rezerva pre trať nie. A pritom regulatívy ÚPN HSA jasne počítajú vo Východnom meste s električkami. Nerozumiem...

Veľkým pozitívom je prepojovacia cesta Barca-Jazero, Krásna-Šebastovce a nová cesta do Valalikov. Zaujímavý je aj obchvat Šebastoviec s MÚK.
Reply on: romeo #64356:
podľa mňa by sa tam hodil Maglev, aj v takom Šanghaji jazdí na letisko ?
Reply on: TA #64361:
Myslíš prepojenie Severného nábrežia a Priemyselnej?
Reply on: Dispecer #64350:
prekvapuje ma tam chýbajúce prepojenie Ľavobrežnej a Severného nábrežia.
Reply on: tbus #64358:
...a okrem zamestnancov Faurecie a Valea... ?
Reply on: tbus #64358:
A na robotníkov z Faurecie a Valea si zabudol???
Reply on: romeo #64356:
Pri súčasnej vyťaženosti letiska by bola luxusom už električka, nieto vlak... už aj ten autobus MHD čo tam jazdí preváža okrem zamestnancov letiska a vodiča väčšinou vzduch.
Reply on: romeo #64356:
nie je to zlý nápad, ale v podstate to aj tak bude, v roku 2100, "takzvaný ten tramtrain" - takže 2 v 1.
stále sa spomína električka na letisko,ale podľa mňa by sa tam viac bodlo potiahnúť železnicu, trať nie je daleko od letiska, a aj na taký Schwechat jazdí železnica
Reply on: Dispecer #64354:
Možno hej, neštudoval som to cele, len kym som sa v tej mape zorientoval mi trvalo 10 minut a potom som si pozrel to čo ma zaujimalo ? Napriklad ten obchvat KE by ma veľmi zaujimal kedy bude hotovy a načo niektore useky chcu robiť znova ?
Reply on: Peter55 #64353:
No, niektorých radšej ani nie... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.