NEZABUDOL ale bavime sa o letisku nie o priemyselnom parku, valeo ma specialne spoje v urcitych casoch nechcem to miesat do letiska, ktore tu niekto zacal porovnavat s videdenskym ?
Nie som si istý, ale pravdepodobne išlo o kolóniu domov na Májovej. Mier sa vtedy ešte len začínal stavať.
Re #64350 Dispecer: Pekná omaľovánka. Chýba mi tam územná rezerva pre električky na Euróskej a Austrálskej triede, s ktorou sa pôvodne počítalo. A ten most ponad Aničku ? (podotýkam, že štvorprúdový so stredovým ostrovčekom pre električku = rozumej: šírka ako diaľnica).
Absencia prepojenia Ľavobrežnej a Severného nábrežia: Tak toto chýba už tretí rok. Niekto šikovný totiž v roku 2009 vymyslel, že v okolí Priemyselnej vznikne obytná štvrť s výškovými dominantami. A pomenila sa uličná sieť. Takže "hlavná cesta" povedie cez túto štvrť systémom cik-cak. ?
Veľmi čudná je aj rezerva pre trať MMM-ŽST. Doteraz som mal pocit, že sa počíta s vedením trate po Svätoplukovej. Tento plán ráta s traťou po Bencúrovej.
Chýba mi tiež územná rezerva pre električkovú dopravu do Východného mesta. Električka by mala ísť okolo McDonaldu po novovytvorenej ulici "Za plavárňou", ktorá sa napojí na Bajzovu/Palackého. Ulica tam zakreslená je, rezerva pre trať nie. A pritom regulatívy ÚPN HSA jasne počítajú vo Východnom meste s električkami. Nerozumiem...
Veľkým pozitívom je prepojovacia cesta Barca-Jazero, Krásna-Šebastovce a nová cesta do Valalikov. Zaujímavý je aj obchvat Šebastoviec s MÚK.
Pri súčasnej vyťaženosti letiska by bola luxusom už električka, nieto vlak... už aj ten autobus MHD čo tam jazdí preváža okrem zamestnancov letiska a vodiča väčšinou vzduch.
stále sa spomína električka na letisko,ale podľa mňa by sa tam viac bodlo potiahnúť železnicu, trať nie je daleko od letiska, a aj na taký Schwechat jazdí železnica
Možno hej, neštudoval som to cele, len kym som sa v tej mape zorientoval mi trvalo 10 minut a potom som si pozrel to čo ma zaujimalo ? Napriklad ten obchvat KE by ma veľmi zaujimal kedy bude hotovy a načo niektore useky chcu robiť znova ?
nakoľko MHD nie je Knight Rider a nedokáže preskakovať kolóny, a nakoľko mesto Košice nemá záujem o MHD, neexistuje preferencia MHD, bus pruhy sú tu iba v podobe absolútnych mizérií sa netreba čudovať, že to tak je... treba sa obrátiť na mesto s podobnými výkrikmi, tu ti to nepomôže...
už sa to tu viackrát spomínalo - zahustiť zastavovanie na Komenského aspoň o 1 zastávku a posunúť tie súčasné. Pre zlepšenie prestupov by sa napríklad hodilo vybudovať zastávku pri križovatke Komenského - Hlinkova - Watsonova.
Zaujal ma názov zastávky linky 5 - Sídlisko VSS. Súčasný Mier?
Je normalne ze autobus c. 17 v smere na lunik VIII PRAVIDELNE meska aj 20 minut, popripade uplne vynecha a ludia meskaju do prace aj skoly? Na MHD sa neda ABSOLUTNE spolahnut a bezni ludia s istymi povinnostami si tym zbieraju u zamestavatela zbytocne problemy ! ?
No čo, mesto bolo vtedy ešte pomerne malé. Súvislé zastavané územie začínalo na Národnom námestí (zo severu), z juhu kdesi pri starej nemocnici, zo západu pod úpätím Terasy a z východu na Palackého.
A to DP zabezpečnoval dopravu aj napr. do Vyšného Opátskeho, ktoré nepatrilo mestu - bola to samostatná obec. Rovnako to bolo aj s Barcou.
Oveľa smutnejšie je, že ponuka zastávok na Komenského ulici sa dodnes nezmenila - a to tam v tom roku 1958 ešte len začínali stavať obytné domy. Dovtedy sa Komenského prakticky končila na úrovni Letnej, ďalej boli stavby už len veľmi poriedko... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer