Reply on: mišo h #6125:
Áno, existuje hranica, kedy sa (ne)oplatí autobus, kedy trolejbus a kedy električka. Električka by dnes rozhodne našla uplatnenie napr. na Sídl. Ťahanovce, ale tu je zle vyriešená územná rezerva. Električky by mohli chodiť len po Americkej tr., t.j. po okraji sídliska. Hovorí sa aj o trolejbusovej doprave, ale projekt najskôr ešte neexistuje.Z existujúcich projektov trolejbusovej trakcie sú ešte dve nevybudované etapy:
II. - Mlynská bašta - Hviezdoslavova - Moyzesova - Vojenská - Ondavská - Ipeľská - Tr. KVP - Lechkého
IV. - Nám. osloboditeľov - Palackého - Prešovská ceta - Sečovská cesta - Tr. arm. gen. Svobodu - (Konevova)
Úsek Mlynská bašta - Nám. osloboditeľov bol naplánovaný dodatočne, pretože po I. etape (Lingov - Mlynská bašta) mala nasledovať II., ale tu sa čaká na prestavbu Hviezdoslavovej ul., ktorá má byť obojsmerná a Bačíkova s Továrenskou pešia zóna. Pri IV. etape sa čaká na dostavbu križovatky Prešovská - Sečovská. Či sa po ich dostavbách nájdu peniaze, je však otázne...
Sarko
Tak toto je práve tá zjednosmernená ostravská KT8D5R.N1. T6A5 má užšie čelo, ktoré sa vľavo zužuje už vrátane prvého veľkého okna a vpravo už vrátane predných dverí (pozri napr. http://www.imhd.sk/ke/fotky/e600a03.jpg). Na KT8 je zúžený len koniec čela (bočné okná kabíny vodiča).