Reply on: balky #6126:
To je relatívne. Manipulačné obratisko by na škodu byť nemuselo. Pri nejakých mimoriadnostiach alebo výluke z dôvodu rekonštrukcie by našlo uplatnenie.A sídlisko Tallinská? To malo byť niekde za Meteorovou, už na území MČ Krásna n/H. Videl som to na pláne ÚHA.
Sarko
Áno, minimálne trať Nám. MMM - Svätoplukova - Žel. st. a Valcovne USS - Nemocnica Šaca. Rozumné by mohlo byť aj postavenie trate na Petzvalovu. Ostatné strácajú zmysel buď plánovanou výstavbou trolejbusových tratí, alebo nevybudovanými komunikáciami (most na Furču k Pošte 22, mimoúrovňové kríženie žel. trate na Rampovej) a nepostavenými sídliskami (sídl. Košická Nová Ves, sídl. Tallinská, sídl. Družba, sídl. Myslava).
V minulosti existovali okrem trate NMM-stanica a na Aničku, aj ku obci Ťahanovce, do Čermeľa a ku cintorínu (Cintorínska ul.). Zrušená a medzitým obnovená bola aj trať na Kuzmányho a zrušiť sa mala ešte trať na B. Němcovej. Toto všetko riešil schválený generel z roku 1963, ktorý dával zelenú rozmachu autobusovej dopravy, výstavbe širokých komunikácií a výpadoviek v meste. Mestská električková doprava by sa týmto krokom de facto zrušila, existovať mali len trate na dovoz/odvoz zamestnancov VSŽ.
Projekt trate na Aničku počíta s prevádzkou len v rekreačnej podobe. V súčasnej ekonomickej situácii je nereálny.