Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Košice dnes majú sotva 50% z pôvodného parku KT8 D5. Všetko ostatné rozpredali. Ja som sa vždy čudoval, prečo sa trebárs niekam na východ neodpredávajú T3-ky a nenechávajú sa len KT-čka. Možno nebol po T3 taký dopyt. Jedno je ale isté - KT-čka sú rozpredané a to je realita. Usilovať, čo i len v myšlienkach, sa o nejaké nové po tom, čo sa posledné odpredali doslova len "predvčerom", je šialenstvo.
Reply on: Sarko #6107:
No ja som takeho nazoru, ze dvojicka nevykrije to co KTcko a rataju sa vozokilometre rovnako. Tak preco by sme mali pouzivat menej kapacitnu supravu ako kapacitnu anakondu. Po dalsie tyristorova vyzbroj ma mensiu spotrebu a lepsie sa s tym jazdi a myslim, ze v kosickych oblukoch, vyhybkach a podobnych neduhoch kosickych trati je lepsie mat tyristorak, kde mozes jazdou udrziavat konstantnu rychlost ako naslapovat na T3jke, strielat linkoacom a vytvarat moznost na zalepenie palcov zrychlovaca. To su len dve dovody a dost podstatne. preco by som som bral viac anakondy a zehlicky ako T3ky
Reply on: BMko #6105:
A to už prečo? Reálna potreba obojsmerných vozidiel sú 3 KT8 na L5 a pridajme k tomu ešte nejakú rezervu pri výlukách a podobne - takých 10 ks KT8D5 by bolo postačujúcich, ale kvôli údržbe a ND je súčasný stav s 19 ks takisto vyhovujúci.
Práve SHORTYho spomínali v istom rádiu - nechal pozdravovať všetkých Košických električkárov... ? ?
Reply on: Nodes #6103:
V kosiciach je malo KTcok
Nodes: Však to aj JE v podstate KT8. To, že v Košiciach nie sú ďalšie električky potrebné, neznamená, že si Kvatro nekúpi iný podnik, ktorý o toto vozidlo záujem prejaví, pričom je vhodné najmä pre tie podniky, ktoré už KT8 prevádzkujú.
Reply on: Sarko #6062:
Este na chvilu na temu TKT KVATRO. napadne sa podoba na KT8. Povedal by som, ze je to alternativa pre podniky, ktore doteraz KT8 neprevadzkovali alebo nechcu repasovat tie doterajsie. V podmienkach KE nevidim ziadnu prespektivu pre tento zatial koncept, kedze sa repasuju KT8.
Reply on: 3003 #6099:
Prečo nie..ved musia mať aj tam klbaky a nie je to nový bus. ?
Reply on: SOLARIS MANIAK #6100:
Ja som o nej dozvedel od šofera... a nebolo to nahodou na križovatke ulic Prešovska c.-Priemyselna ul.?
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

? Tak videl niekto tu nehodu ???
Reply on: Diggi #6094:
Nedokážem pochopiť čo za rozum dal 3004 do Šace!!! Dufam že ho vratia na VŠA keď príde 3105 z GO.
Pôjde vôbec 3105 na GO ?!?!?!
?
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

? Bol niekto z Vás včera pri nehode SU15 #3530 na obchádzke v smere na Furču? Nehoda sa stala o 15:30 hod.Solaris mal zničený nárazník a ľavé čelné sklo. Kvoli tejto nehode sa začali vytvárať obrovské kolóny siahajúce až po križovatku na PALACKÉHO. Autobus bol odstavený v takom mieste, že prekážal tým čo išli z Palackého aj tým čo išli zo Starej prešovskej cesty - tým sa vytvárali kolóny a ďalšie "ťukesy" os. áut. VIDEL TO NIEKTO Z VÁS ???
Reply on: 1018 #6091:
Áno, je to tak, mám tam preklep. Pardón. 518-ka je teraz tá jediná KT8D5R s #1736.
Reply on: Diggi #6095:
vodič tej 3101 mal predtým 4208-ku a ešte predtým originál 6287. Ten bol možno rád, že to vie zapnúť..mal zapnutý mikrofón, takže vysielačka LIVE v celom voze... ? ? ?
Reply on: 1018 #6093:
ee
Reply on: Diggi #6092:
Ešte doplním stav garáži v Šaci, teda čo by tam malo byť a čo tam je..je pravdepodné, že niektoré C734-ky už nejazdia.

Karosa C734: 6009, 6023, 6030, 6036, 6037, 6040, 6043, 6044
Karosa B732: 6293, 6295, 6298, 6401, 6410
Karosa B832: 6223, 6226, 6229, 6242, 6267, 6271
Karosa B932(E): 5202, 5231
Novoplan C-12: 5401 (mal by byť)
Ikarus 280.10: 4126, 4131, 4132, 4133
Karosa C744: 3101
Karosa B741: 3004 (mala by byť)
Ikarus 280.08M : 4092 ???

T.j. 29 busov..normálny stav je 25.

Nové špz:
4097 - KE 279 DN
6295 - KE 284 DN
6298 - KE 021 DN
6401 - KE 119 DN
6410 - KE 208 DN


?
Reply on: Diggi #6092:


Hlasenie zastavok asi nehrozilo, ze? A pasmo 0 alebo 1? ?
Takže trocha odbočím. Dnes som si odskočil do Šace a mal som v umýsle fotiť aj na rýchlodráhe. Moje plány zmaril pohlad von oknom z električky. Na mieste kde som mal v pláne fotiť mali totiž míting vrany, nejaky čierny pes a vrcholom toho všetkého bola LÍŠKA...červeno hnedá..len pár metrov od koľají. Hluk a premávke na rýchlodráhe mala v paži. Tak som sa vybral do Šace linkou č. 26 (5231) a spôsobil som DPMK škodu 7 Sk nakoľko som sa zviezol bez lístka. ? ? .

Šačianské garáže su perfektne zašité, takže vidieť len to čo stojí pred vrátnicou a hneď prekvapenie číslo 1 - Karosa B732 číslo 6293. 2 vrakov sa zbavili aby dostali ďalší. ? ?.
Takisto je tam preradený aj ukrajiňák 6229. Teda Šaca má už 6 B832-iek z celkového počtu 10. Novošrot som tam zatial nevidel. Podarilo sa mi avšak odchytiť 6009, 6023 a 6040. Naďalej premávaju aj modráky 4131, 4132 a 4133. Vidieť vonku 6037, 6043 a 6044 je vzácne, teda kto vie či ešte jazdia. Aj tak keď som počítal tak ma teraz Šaca nadstav.
Naspať som šiel pešo, aby som zas neokradol dpmk ? ? až k Valcovni. Na KVP sa mi práve dovalila C744 číslo 3101. Ďakujem vodičovi za túto jazdu... ? ? ? . Plyn na podlahe a jazda štýlom UHNITE, LEBO IDEM JA...tak rýchlo som doma zo železiarni ešte nebol. Je to spoj, ktorý mal stáť aj na zastávke Luník IX rázcestie, ale tú sme obišli skoro v protismere. ? ?
Reply on: Sarko #6090:


no pockaj, 1736 je 518, 1737 je 519 a 1738 je 504, nie?
Reply on: Sarko #6088:
Doplním ešte, že v Brne majú aj jedno KT8D5R, #1738, ktoré je rekonštruované, ale nemá dosadený NP článok. Je to naše pôvodné KT8D5, #518. Doplňujúci údaj .N1 je reko na NP-jednosmerné a .N2 je reko na NP-obojsmerné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.