Ten stroj co stoji na lavej kolaji pri Astorii sa vola PUSL 71 (S s makcenom) = Pluh pre Upravu Strkoveho Lozka. Novy zvrsok tvoria kolajnice TZ S49 rok vyroby 2004 na podvaloch SB 8PA s pevnym upevnenim kolajnicovych pasov.
O 20:45 vypovedala na NMM službu aj 423 z L6, ktorú odtiahla ďalšia šestka - 406. Tá sa mala presunúť ako L2 na žel. stanicu, ale kvôli "zmene plánu" odtlačila 423 na amfiteáter, tu ju zatlačila na ľavú časť vnútornej koľaje, 406 potom vycúvala a cez vonkajšiu koľaj sa vrátila cez Čs. armády a Kuzmányho na žel. stanicu (od Starej radnice ako L2). Po 423 došla opäť dielňa 523, v závese s náhradným vozom 367. Vodič prestúpil a šlo sa ďalej. Výpadok spoja nebol nahradený...
Áno, zase máme ďalší druh výmeny! Taký inokrajec keby prišiel do Košíc a videl by,že máme už 4 typy prestavovacích mechanizmov výmen, myslel by si, že vodič má so sebou 4 výhybkové železá(kľúče). Ešte šťastie,že na USS už zrušili "vítkovícke výmeny". Má niekto v bývalom Č-S toľko druhov výmen???
Isidor: u 5223 ky, nehlasi iba jeden vodic. Inac na tom voze pracuju ludia, ktory z buse vedia pracovat pomali lepsie ako 1018. Ale je to jedina zostava vodicov co ma asi presondovany palubak.
Dnes bola na prepise Karosa B732 #6408 ex ŠPZ:KEB 27-69.
Na konečnej električiek v USS boli namontovane dve nove výhybky od poľskej firmy KolTram Sp. z o.o. . Výhybky majú novy sistem prestavniku aký v Košiciach ešte nebol,návod na prehadzovanie výhybky je vo všetkých vozydlach. Zároveň bola odstránená výhybka na odstavnú koľaj (kanál).
Aktuality z Juznej triedy - prave som mierne sokovany vystupil z 5223 na 4A, ktora nielen ze isla podla CP a mala nahodene spravne BUSE, ale aj pekne hlasila zastavky Inak kolajnice su uz polozene po celom rekonstruovanom useku a pri Astorii na lavej kolaji (smer od nam.Osl.) stoji stroj na upravu rovnomerneho rozlozenia zvrsku (ci jak sa tomu nadava ;D). Podbijacka by sa teda mohla pridat v najblizsich dnoch...
to si kde prisiel na taku blbost, ze jednotka sa pri busoch nepouziva? Pouziva ju kazdy jeden vodic, az na par vynimie, pri niektorych ikarusoch. Ale ako dosledok toho bola vzdy rozbabrana spojka. Jedina karosa bola 6258cka, na ktorej bola tak rozbabrana kulisa, ze na najdene rychlosti trebalo stopovacieho psa. Inac vsetci vodici dratolezov predtym jazdili na smradobusoch.