Nedostatocne som si precital, prepac. Takze o nejake 2 tyzdne ti zistim, ake vozy boli vypravene na linku c.4 podla sluzieb. Napis mi este na 1018@imhd.sk nejaky kontakt na seba, najlepsie mobilny.
To je v podstate jedno, ide len o jednu bodku, čo môžeš uviesť aj ako KT8D5.RN2 alebo KT8D5RN2... Ale správne má byť KT8D5R.N2, takto je to evidované aj v papieroch. N1 a N2 je doplňujúci údaj, ktorý detailnejšie označuje, o akú rekonštrukciu KT8D5R ide.
Re #6087 TA: Však to je naše pôvodné KT8D5 #519... ? Teraz je to brnianske KT8D5R.N2 #1737 a je to vlastne prvé rekonštruované vozidlo s NP článkom vôbec. O "prototypovosti" svedčí aj odlišná strešná nadstavba nad prostredným článkom, ktorá nekopíruje strešnu nadstavbu krajných článkov.
Zase som z toho jeleň. Na stránkach krnovských opravovní je článková NP električka uvedená ako KT8D5.RN2 a napr. na stránkach ČKD Pragoimex je uvedená ako KT8D5R.N2. Takže ešte raz sa pýtam, či " KT8D5.RN2 je správne " ?
Lebo ak hej, tak Pragoimex tam má chybu ( http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm )
Dnes na Štadióne TU, od 11.00 do 13.00, sa konala ukážka požiarného cvičenia. Bolo tam plno Škôd Octavia Combi, Požiarnícka Karosa C 744 (HM) a C 954E!!!
Všetky spomínané KT8 aj boli rekonštruované. Ev.č. 503 v DPMK a #504 a 515 v KOS Krnov.
Posledná KT8, ktorá bola zakúpená, mala číslo 539, ale ešte než stihla prísť do KE, bola predaná a prevezená do Miškolca. Inak je posledná 538-ka.
Nie, okrem #515 sme žiaden vrak nemali. Ev.č. 503 malo dávno-dávno nehodu na rýchlodráhe a predný pošdený diel bol vymenený za nový. Dnes premáva v nemeckom Straussbergu. Havarovaný sa zošrotoval. Ev.č. 504 bola po nehode opravená, akurát, že takmer 10 rokov stála odstavená. Dnes premáva s NP článkom v Brne. A napokon #515, ktoré bolo po nehode najdlhšie odstavené, kúpil DP Ostrava, ktorý si z prostredného a zadného článku skompletizoval ich havarované KT8.
Ja len doplním k vyjadreniam "GR" priemerný zárobok za rok 2003 u vodiča pracujúceho 7rokov (ako napr.ja) je cca 13000,- (samozrejme vodič E, lebo A,T majú vyššie hodinové mzdy).
Sarko
Re #6087 TA: Však to je naše pôvodné KT8D5 #519... ? Teraz je to brnianske KT8D5R.N2 #1737 a je to vlastne prvé rekonštruované vozidlo s NP článkom vôbec. O "prototypovosti" svedčí aj odlišná strešná nadstavba nad prostredným článkom, ktorá nekopíruje strešnu nadstavbu krajných článkov.