Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #6085:


Nedostatocne som si precital, prepac. Takze o nejake 2 tyzdne ti zistim, ake vozy boli vypravene na linku c.4 podla sluzieb. Napis mi este na 1018@imhd.sk nejaky kontakt na seba, najlepsie mobilny.
Reply on: TA #6086:
To je v podstate jedno, ide len o jednu bodku, čo môžeš uviesť aj ako KT8D5.RN2 alebo KT8D5RN2... Ale správne má byť KT8D5R.N2, takto je to evidované aj v papieroch. N1 a N2 je doplňujúci údaj, ktorý detailnejšie označuje, o akú rekonštrukciu KT8D5R ide.

Re #6087 TA: Však to je naše pôvodné KT8D5 #519... ? Teraz je to brnianske KT8D5R.N2 #1737 a je to vlastne prvé rekonštruované vozidlo s NP článkom vôbec. O "prototypovosti" svedčí aj odlišná strešná nadstavba nad prostredným článkom, ktorá nekopíruje strešnu nadstavbu krajných článkov.
Je toto KT8D5.RN2 :
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm ???
Predný nos vyzerá úplne ako z T6A5-ky. ( alebo sú to prepojené 2 T6A5-ky NP článkom ??? )
Zase som z toho jeleň. Na stránkach krnovských opravovní je článková NP električka uvedená ako KT8D5.RN2 a napr. na stránkach ČKD Pragoimex je uvedená ako KT8D5R.N2. Takže ešte raz sa pýtam, či " KT8D5.RN2 je správne " ?
Lebo ak hej, tak Pragoimex tam má chybu ( http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm )
Reply on: 1018 #6061:
2 týždne vydržím, to nie je problém. Ako to myslíš - akú trakciu??
Reply on: Dopravák #5818:
To čo si mal na mysli v príspevku #5818 s 18, 30 a 34?????
Zatrolejovať???? Keď zatrolejovať, tak to je super nápad!!!!
Dnes na Štadióne TU, od 11.00 do 13.00, sa konala ukážka požiarného cvičenia. Bolo tam plno Škôd Octavia Combi, Požiarnícka Karosa C 744 (HM) a C 954E!!!
Reply on: S499.1023 #6033:
Nie su vecne, ale ked ma niekto ohromnu tuzbu sa takto vyjadrit, okej. Jednoducho si to nevsimam, ignorujem, o nadavkach nehovoriac.
Reply on: Sarko #6080:
539 a jej osude viem len nevedel som, že je to pravda.
Reply on: Dispecer #6078:
Všetky spomínané KT8 aj boli rekonštruované. Ev.č. 503 v DPMK a #504 a 515 v KOS Krnov.
Posledná KT8, ktorá bola zakúpená, mala číslo 539, ale ešte než stihla prísť do KE, bola predaná a prevezená do Miškolca. Inak je posledná 538-ka.
Ktorá KT8 D5 dostala ako posledná ev.číslo?????
Reply on: SHORTY #6077:
Ďakujem. Škoda, mohol ju poslať na rekonštrukciu do KOS KRNOV, veľká škoda. A teraz som si spomenul mal som na mysli 504.
Reply on: Dispecer #6076:
Nie, okrem #515 sme žiaden vrak nemali. Ev.č. 503 malo dávno-dávno nehodu na rýchlodráhe a predný pošdený diel bol vymenený za nový. Dnes premáva v nemeckom Straussbergu. Havarovaný sa zošrotoval. Ev.č. 504 bola po nehode opravená, akurát, že takmer 10 rokov stála odstavená. Dnes premáva s NP článkom v Brne. A napokon #515, ktoré bolo po nehode najdlhšie odstavené, kúpil DP Ostrava, ktorý si z prostredného a zadného článku skompletizoval ich havarované KT8.
Viem, že máme jeden vrak KT8 D5 #503 alebo 504, neviete, čo zamýšla urobiť a tou KT8 D5????
Do KOS KRNOV alebo šrotovisko????
Reply on: 1018 #6057:
Ja nie, to TA potrebuje zistiť.
Ja len doplním k vyjadreniam "GR" priemerný zárobok za rok 2003 u vodiča pracujúceho 7rokov (ako napr.ja) je cca 13000,- (samozrejme vodič E, lebo A,T majú vyššie hodinové mzdy).
Reply on: SHORTY #6072:
Hej od Nového mosta..teraz ju aspon sekli..minule tam buchli BA T3-ku... ? ? ?
Reply on: Diggi #6071:
V KE nám jazdí takáto "70"-ka??? ?
Reply on: Sarko #6062:
Ak by sa do toho napchali 1000cky, bral by som do BA

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.