Ukáž mi toho inteligenta, čo pôjde robiť revízora. Kľúčové pre tento džob sú iné predpoklady.
Na takéto všeobecné hodnotenia by si si najprv mal tú prácu vyskúšať.
A mimochodom: "nejaky inteligentny ľudia ... tyto ľudia by mali reprezentovať ... su hlupy jak tago".
Aj príspevok na tomto fóre by mal reprezentovať.
Obyčajni dementi ti revizori, kedy to budu robiť nejaky inteligentny ľudia a nie taky s prepačenim magori čo maju ZŠ ??? Koľko krat vidim ako buzeruju niekoho a pritom nemaju pravdu. Tyto ľudia by mali reprezentovať DP ale skôr im ho kazia, su hlupy jak tago. ? ? ?
ja viem tak,že optima si tie busy platí inak by k nim okrem električiek R nič nejazdilo..ok možno sa to zmenilo,ale tí revízori by sa mohli začať správať ľudskejšie..hovorím,na ciganov by si takto netrúfli..keď blokujú tak nech aspoň 10-15 sekund po odchode autobusu zo zastávky
nieje náhodou úsek linky 10 od Luníka VIII po Optimu a späť zdarma??? lebo tí drbnutí revízori kontrolovali od optimy lístky,dokonca buzerovali nejaké baby,ktore len dobehli na autobus,a revízori hneď zablokovali označovače ? vraj majú mať lístok pripravený-ale darmo môže mať dakto lístok pripravený keď hned blokuju emtresty..ciganov buzerovať nebudú,len slušných ľudí..a keď som sa opýtal či ten úsek nieje zadara,tak mi odvrkli že tam áno a späť nie...zaujímavé ? a ešte tak sa postavia,že človek aby bol nacapený na dverách a nevedel s apohnúť
cez VSŽ bola napojená sieť DPMK, bola to vlastne vlečka, cez ktorú sa napríklad dodávali nové vozy (pamätám si poslednú sériu T3 a ďalšie). Nákladné vozne by cez Perešský most neprešli.
Re #50708 eMareq: využitie zastávky Palackého pre obsluhu stejšn skvér je podľa mňa správne, nevidím dôvod na zachádzanie všetkého na stanicu. Len keď MMK/DPMK oficiálne deklaruje, že cestujúci môžu využiť pre cesty na stanicu zastávku Palackého, mali by pre to aj niečo urobiť, lebo keď ma tam strepe autobus, tak ešte dostanem pokutu, že som nerešpektoval zákaz vstupu a asi ťažko by som sa odvolával na nejaké články z dielne MMK/DPMK.
DPMK zaplatil dodávateľovi za rekonštrukciu vozu, ktorý evidentne nie je schopný bežnej prevádzky a DPMK je to jedno. Táto škoda by sa mala zosobniť kompetentnej osobe.
to je len efekt ultra-zoomu (tuším že som to fotil dokonca cez ďalekohľad ?). O 359 neviem nič, ale pri súčasnej finančnej situácii pochybujem a aj bez nej to akosi považujem za vyhodené peniaze (ďalšie vozy tohto typu už tak či tak nikdy nebudú).
Za tie "kompromisy" ohľadom automatov by sa mal niekto hanbiť. U nás je problém normálne postaviť jeden automat na frekventovanú zastávku, kým napr. v Prešove majú na všetkých zastávkach na sídliskách aj po dva. Tu je problém pri najväčšej nemocnici a v centre, nie to ešte na sídliskách...
Re #50714 eMareq: Okrem nich a NP vozov sa toto napojenie použilo aj počas pokusov presunúť #359 a niektorej KT8 po železnici do železničného depa. Neúspešne.
prvé tri (517,521 a 512) Nie som pamätník, ale mám pocit, že vagóny za čias nákladnej dopravy prechádzali zo železnice na Stromovej, príp. pri starej vozovni na Kirovovej - vlečka do USS slúži(la) len na prívoz/odvoz električiek (napr. aj KTčka odpredávané do Brna v 2002 odchádzali tadiaľto...), samozrejme v areáli železiarní prebehlo zloženie/naloženie električky z/na klasické žel.vagóny.
A zrušené výhybne, či skôr odstavné koľaje na pomalodráhe boli určené pre rýchle odstavenie vozu s poruchou, aby neprekážal na trati.
Je mi jasné, že to prestupovanie nikdy jednoduché nebude, pretože námestie je tak komplikovaný uzol s viacerými rozvetveniami, že zastávky združiť nemožno. Možno sa k tomu ale aspoň priblížiť. Napríklad tak, že BUS zastávka pri Doubletree sa presunie pred Dargov (tesne za napojenie z Hlavnej, ktoré sa má časom zrušiť). Po požadovanom vybudovaní električkovej zastávky pred križovatku s Hlavnou v smere na stanicu by vznikol kompaktný prestup medzi všetkými cestnými spojmi v smere k Domu umenia a všetkými električkovými spojmi vo všetkých troch (štyroch/piatich/šiestich) smeroch. So zastávkou pred Domom techniky sa nedá nič robiť, tá by musela ostať aj teraz na tom istom mieste, podobne aj zastávka zo smeru Južná trieda k stanici, no prestupovanie by sa výrazne zjednodušilo. A/Tbusová zastávka v západo-východnom prúde, kde sa premelie asi najviac cestujúcich by bola priamo napojená (rozumej bez nutnosti prekonávať križovatku cez dva semafory) na všetky smery koľajovej dopravy.
Keď som písal o výške investície a zlomku nákladov na niektoré zmeny v doprave, nevyjadril som sa presne. Chcel som poukázať na rozsah prestavby a zmeny charakteru námestia, pričom to, čo som opisoval vyššie zostane v súčasnej podobe. Počas výstavby obchodného centra by boli akékoľvek zmeny v doprave menej bolestivé, ako po jeho dokončení (po ňom už môžeme na akékoľvek zmeny zabudnúť).
Čo sa týka otázky - vo Vašom zverejnenom koordinačnom výkrese DSP nie sú BUS pruhy vyznačené v úseku pred križovatkou Štúrova - Južná trieda. Až na úrovni zastávky sa nachádza označenie MHD. Koľajová spleť - áno, písali ste aj minule, že jej skrátenie (resp. odstránenie koľaje) žiadal DPMK. Navrhli ste teda spleť, no len pre splnenie podmienky preradenia sa električkovej súpravy na inú koľaj pred cestným prejazdom. Nie však už na to, aby mohla byť jedna súprava na jednej koľaji a druhá na vedľajšej súčasne, pretože ich rozvetvenie je tesne pred cestným prejazdom. Dĺžkou splete som teda narážal na toto.
Peter55
Idem prelistovať knihu KE koľaje ?