Balky: Ja som ostal tiež prekvapený,keď som došiel na miesto činu a videl,že trolej je roztrhnutý od NO až pred zastávkou Poľská.Aj preto som urobil s digitálnym foťákom veľké množstvo aj detailných fotografií.Rozprával som sa s dispečerom i vodičkou, ktorej vozidlo malo strhnutý zberač a predbežne som dospel k názoru,či nedošlo k rozpojeniu troleja v mieste pripojenia ku úsekovému deliču po tom,ako sa najprv vyvinul tlak smerom k uvedenému deliču (trolej pri tomto ťahu vydržala) a či až následný spätný ťah nespôsobil prerušenie v uvedenom mieste.Všeobecne je toto miesto dosť zraniteľné,jednak je tu trolej ukončená iba štyroma vzpriečenými skrutkami a jednak je miesto medzi trolejom a pertinaxom neustále častované naťahovanými elektrickými oblúkmi.Ale je to len moja hypotéza. Naviac,delič je pred zastávkou=min. výskyt oblúkov.

KVKV
Stáli by tam VŠETKY linky. To, že by 2,6,R1 zastavovala zase za križovatkou by vobec nevadilo.
Keď prejdem pešo hlavnú , tak si zanadávam, že ešte musím bohvie kde, lebo na NO zastávka smerom na juh proste nie je. Ak by išla v prijatelnej dobe 4alebo7, počkal by som. Ak nie, alebo by som v dialke videl 3, tak by som sa prešiel alebo dobehol až na Južnú. Aj tak koli semaforom stoja pri dargove.
Dokonca by som zdvojil aj zastávku na Južnej, výhodné pre prestup smerom Palackého,Vodná...
Tá "prestupná pešia turistika" v oblasti NO ma velmi štve. (a nie len mňa)