Balky: Ja som ostal tiež prekvapený,keď som došiel na miesto činu a videl,že trolej je roztrhnutý od NO až pred zastávkou Poľská.Aj preto som urobil s digitálnym foťákom veľké množstvo aj detailných fotografií.Rozprával som sa s dispečerom i vodičkou, ktorej vozidlo malo strhnutý zberač a predbežne som dospel k názoru,či nedošlo k rozpojeniu troleja v mieste pripojenia ku úsekovému deliču po tom,ako sa najprv vyvinul tlak smerom k uvedenému deliču (trolej pri tomto ťahu vydržala) a či až následný spätný ťah nespôsobil prerušenie v uvedenom mieste.Všeobecne je toto miesto dosť zraniteľné,jednak je tu trolej ukončená iba štyroma vzpriečenými skrutkami a jednak je miesto medzi trolejom a pertinaxom neustále častované naťahovanými elektrickými oblúkmi.Ale je to len moja hypotéza. Naviac,delič je pred zastávkou=min. výskyt oblúkov.

Vladimír
Re #4121 Dopravák: Ja v tomto smere od vodiča nechcem nič viac, len to, aby sem-tam v prípade potreby počas státia na zastávke natiahol ruku po jeden, prípadne dva lístky, podal ich cez okienko cestujúcemu a obratom zobral 7 alebo 14 Sk, ktoré dá do vrecka alebo pripravenej nádobky, peňaženky a pod. Úkon, ktorý trvá 5-10 sekúnd.
Kto povedal, že cenu lístka určuje vodič? Z toho nikto vodičov neobvinil. Akurát sa tu zviedla kritika na DPMK, že k dispozícii nie je zľavnený lístok u vodiča. Shorty sa ako vodič vedenia DP zastal, tak si to zlízol spolu s nimi
Dobre. Dáš doplnkový predaj bez rozdielu cestujúceho za 20 Sk. A čo si tým dosiahol? Asi to, čo DPMK 1.7.2003 zavedením povinného nástupu prednými dverami s JCL na rýchlodráhe. Jednoducho povedané - NIČ (akurát ďalší kopanec zákazníkovi).
V oblasti zabezpečenia som sa Shortyho zastal. Keď DP núti vodiča tržbu odovzdávať, je povinný ho vybaviť "zariadením" alebo jednoducho "niečím", kde môže lístky uskladniť. V tomto prípade vrecko v nohaviciach, či svojpomocne pripravené obaly z nanukovej torty a pod. nestačia.