Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #4105:
Keby ťa platil DPMK a robil s tebou to čo robí s nami (vodičmi), tak si myslím, že by si so mnou súhlasil!

Ešte k doplnkovému predaju: To nie je,že DP to nariadi, ale vodiči to museli odsúhlasiť a to museli je doslovne. Včera som sa dozvedel od kolegyne ako bolo donútené podpísanie súhlasu.
Co sa tyka Soplarisov, to vazne budu len 15m?
Možno trochu zaostávam ale bol som v nemocnici a mal som dosť času na prechádzku okolo kotolne aj inde ale nikde som nenašiel ani len štipku koľajnice alebo odrezok po stĺpu ani pod asfaltom nič nevidno možno že sú na hrubo zaliate.
Nenapadlo vás pozrieť sa po zbytkoch nakl.dopravy do Drevony? alebo Uhoľných skladov.Cela ul.Palackého je pod asfaltom zadlaždena a možno ju križujú koľajnice z bývalej vozovne prave na Krivú ul.?
Reply on: KVKV #4141:
Vieš, zase to netreba preháňať... Hustejšie rozmiestnenie zastávok zvyšuje obslužnosť mesta MHD, ale na dlhé trate to atraktivitu určite neprináša.
So zastavovaním L7 na oboch zastávkach Stará radnica som prišiel ihneď ako som sa po prvý raz vrátil z Prahy. Tu nemám ani pol námietky, zabezpečenie prestupu medzi L7 a 6+9 je žiadúce. Zastavovanie L4, 7 a R5 pred Dargovom aj na začiatku Južnej triedy tiež považujem za logické. Akurát mnou trochu trhla myšlienka na zastavovanie L2, 5, 6, R1 pred Dargovom i pred Slovanom. Ale v zásade to neodmietam, len nie som o správnosti presvedčený na 100%.

Jednosmerné zastávky Krajský súd a Dom umenia na Moldavskej mi vôbec nepripadajú problematické. Ak už stojí trmavaj všade, tak nech jej nerobí konkurenciu ešte aj bus. Ak sa nemýlim, kedysi dokonca busy po dnešnom SOU dopravné stáli až na NO, bez akýchkoľvek zastávok.

Nedokončené ostrovčeky uvažovanej zastávky OC Kauflad mňa osobne neštvú. To je Kaufland a jeho politika. Ak stavbu prerušil, DPMK podľa mňa nemá dôvod na dobudovaní zastávky trvať.
Reply on: eMareq #4142:
ale to uz radsej kupit nove vozidlo, ako repasovat vraky.

Vidim ze rodina solarisov sa rozrastla o 4 clenov. V aprili som tu pisal o celkovej dodavke 40ks Solacov, uz iba 9ks zostava /mozno ;)/
Reply on: rl #4136:
A naco, ved uz ma svoje dni spocitane. Ibaze by ho cheli generalkovat (od hlavy po paty) ?
Reply on: Vladimír #4122:

Mnou navrhované zastávky mi vobec nepripadajú ako silné kafe. Je to bežná vec nie len v Prahe na Vltavskej.
Skor ako úplná abnormálnosť mi pripadajú košické zastávky iba v jednom smere, napríklad u súdu, Pasteurova....., večne nedostavané ostrovčeky u Baumaxu, zast. Astória ,ktorá je 300m od Astórie atď. Vyšší počet zastávok zatraktívňuje mhd, dpmk by mal sám vo svojom záujme ich zriaďovať .
Reply on: RW #4139:
Niekedy treba k informovanosti len tak málo - prečítať si hlavnú stránku ke.imhd.sk. Tak by si bol vedel, že prišli 4 ks SU 15. O klbáku sme už bavili, a ak si dobre spomínam, žiaden tohto roku doraziť nemá.
Kto vydel na Hornádskej zaparkované nove solarisy??Dufam že prisla už aj SU18.Aspoň si myslim že su to neve...su nejaké čisté a zaparkované tam,kde zvyknú byť zaparkované nové vozy.
Reply on: rl #4136:
A existuje nejaký rozumný dôvod na to, aby sa tieto autobusy vrátili späť do prevádzky???
Reply on: Esicko #4135:
Ja viem, ZSR je moloch najvacsi, ale v tomto pripade som pisal o molochu DPMK. Dokonca som sa nechal natolko uniest, ze som mozno az niekoho urazil. Ale je mi jasne, ze byt zamestnancom takejto firmy nie je med lizat.
Môže sa vyradený autobus vrátiť do prevádzky ???

Mohli by sa vrátiť 6039, 6367, ... atď
Vladimir: Autor clanku nema o zeleznicnej problematike, zial, ani zakladny prehlad. Co sa tyka prezentacie tejto problematiky v mediach, je toto zial, bezny jav. *Poslednym dvom Papyrovym prispevkom vobec nerozumiem, "co tym chtel basnik rict". Ja v molochu ZSR pracujem 15 rokov, ale fakt, velmi casto NEVIEM, co odo mna zamestnavatel chce, pretoze stanovenim nejednoznacnych narokov a neexistujucej realnej motivacie, kazdy kto je nado mnou, moze vnasat do procesu svoj subjektivny nazor na urcity problem. Doslova plati, za co Ta vcera XY pochvalil, za to iste Ta YZ zajtra zj..e. Potom rob a snaz sa... Jedine co v Tebe je, je znechutenie, co Ty mylne nazyvas kom. myslenim.
Z iného súdka:

Korzár
Železnice uplatňujú od mája väčší balík zliav, naopak, dôchodcovia do 60 rokov o ne prišli
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=12.5.2004/45939K
Vladimír: Podľa mňa je viac pravdepodobné, že autor článku nevedel, alebo si nezistil, ako presne sa TGV označuje. Keď už napísal prívlastok "slovenský", túto skratku už komoliť nemusel.
Balky: Ešte k tomu ťahu a Tvojej hypotéze, že by sa mal rozpojiť trolej za vozidlom. K zachyteniu zberačom došlo v mieste a tej časti troleja, ktorý sa pripája z pevnej svorky od trakčného stĺpa ako ďalší trolej. Ten sa pripája k priebežnému troleju od Astórie a následne odbočuje do slučky hotel Strojár.
Reply on: Esicko #4124:
V článku bolo vtipných momentov hneď niekoľko. Napríklad:
1. pojem "rýchlovlak" v súvislosti s 840-tkou. To máme dajaké malé nároky na rýchlovlak, nie?
2. TGW vs. TGV
3. a vôbec prívlastok "slovenský TGW"...
4. "ŽSR má záujem o ďalšie". Faaakt? A ja by som si naivne myslel, že ZSSK. Fakt, čo budú ŽSR s týmito jednotkami robiť?
🙂 ? ☺
Balky: Ja som ostal tiež prekvapený,keď som došiel na miesto činu a videl,že trolej je roztrhnutý od NO až pred zastávkou Poľská.Aj preto som urobil s digitálnym foťákom veľké množstvo aj detailných fotografií.Rozprával som sa s dispečerom i vodičkou, ktorej vozidlo malo strhnutý zberač a predbežne som dospel k názoru,či nedošlo k rozpojeniu troleja v mieste pripojenia ku úsekovému deliču po tom,ako sa najprv vyvinul tlak smerom k uvedenému deliču (trolej pri tomto ťahu vydržala) a či až následný spätný ťah nespôsobil prerušenie v uvedenom mieste.Všeobecne je toto miesto dosť zraniteľné,jednak je tu trolej ukončená iba štyroma vzpriečenými skrutkami a jednak je miesto medzi trolejom a pertinaxom neustále častované naťahovanými elektrickými oblúkmi.Ale je to len moja hypotéza. Naviac,delič je pred zastávkou=min. výskyt oblúkov.
Reply on: Sarko #4113:
Akosi to s tym strhnutym trolejovym vedenim nechapem. Elektricka, ktora isla od NO, zachytila trolej do odbocky pri Strojari a nasledne sa roztrhol delic za zastavkou Polska /delic medzi Polska-Hotel Strojar). Moje znalosti z fyziky a mechaniky mi brania, ze si to nedokazem predstavit. Ako sa da roztrhnut trolej (delic), ak je este len pred tebou a ty sa k tomu miestu priblizujes?Nezvysuje sa tah troleje a nasledne riziko roztrhnutia troleje prave za tebou, to znamena, ze ak bol pohyb v smere od NO, tak tah by sa mal preniest na delic medzi Stara nemocnica-Hotel Strojar.Ako to teda bolo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.